باندپهن

باندپهن سیار

September 2, 2017
20:21 شنبه، 11ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84760

زارعیان خبر داد: شبکه هوشمند کشوری IN از امشب فعال می‌شود/صورت‌حساب‌گیری یک‌ساعته شماره‌های هوشمند

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: با توافق دو شرکت مخابرات و زیرساخت مقرر شد از فردا زیرساخت شارژینگ (کارکرد) مشترکان در شبکه IN را به صورت یک ساعته در اختیار مخابرات قرار دهد و از امشب شبکه IN مجددا به حالت قبل باز می‌گردد.
 
داود زارعیان در گفت‌وگو با فارس، از تعیین تکلیف نهایی شبکه هوشمند کشوری (IN) خبر داد و گفت: با هماهنگی شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران مقرر شد از فردا شرکت زیرساخت شارژینگ (کارکرد) مشترکان در شبکه IN را به صورت یک ساعته در اختیار شرکت مخابرات قرار دهد و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نیز قول نظارت بر این رویه را داده است. 
 
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: از امشب فعال‌سازی شبکه IN سراسری در کل کشور آغاز می‌شود و شبکه IN مجددا به حالت قبل باز می‌گردد که با توجه به وجود بیش از 1500 سوئیچ در شبکه مخابرات برقراری سراسری شبکه IN در کل کشور احتمالا کمی زمان‌بر خواهد بود.
 
زارعیان گفت: قطع این شبکه به دلیل آنلاین نبودن شارژینگ شبکه IN کشوری بود که زیرساخت شارژینگ را دو ماهه به مخابرات تحویل می‌داد و این امر باعث ایجاد مشکلاتی از جمله قبوض چند میلیونی برای برخی کاربران این شبکه شده بود.
 
وی خاطرنشان کرد: در این مدت شبکه IN قطع نبود بلکه به درخواست مشتری فعال می‌شد که در این بازه درخواستی از طرف مشترکان برای فعال‌سازی نداشتیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.