رگولاتوری

September 12, 2017
18:20 سه شنبه، 21ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84866

کارگاه “فرصت ها، تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات” برگزار می شود

دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات، در نظر دارد کارگاهی را با عنوان "فرصت ها، تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات"،‌ با هدف آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار کند.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد که در روز دوشنبه مورخ 96/6/20،‌ کارگاهی را با عنوان "فرصت ها تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات" با هدف آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار کند.
 
بررسی اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری خارجی در کشور و ارایه تعاریف و روش های سرمایه گذاری خارجی در بسترهای قانونی و مقرراتی سرمایه گذاری خارجی در کشور، از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه بررسی می شود.
از سوی دیگر سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و مشوق های سرمایه گذاری خارجی و تبیین فرایند سرمایه گذاری خارجی در این کارگاه معرفی می شود.
 
همچنین ارایه تعریف و فهرستی از فرصت سرمایه گذاری خارجی و از همه مهمتر بازاریابی فرصت های سرمایه گذاری خارجی از دیگر موضوعاتی است که در این کارگاه ارایه می شود.
 
در این کارگاه ، آغاز مشارکت و شکل گیری پروژه سرمایه گذاری خارجی و نحوه اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی برای بهره مندی از حمایت ها و مزایای قانونی، بررسی و تبیین نقش دولت در نظارت و راهبری پروژه های سرمایه گذاری خارجی و مراقبت های پس از آن و نیز رفع موانع جذب سرمایه گذاری خارجی ، مورد بررسی قرار می گیرد.
 
بر اساس این گزارش، مشارکت در این کارگاه برای همه همکاران آزاد است و در اجرای این کارگاه  که فردا در محل تالار شهید قندی (روابط عمومی ستاد وزارت) و با مشارکت مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت برگزار می شود؛ سعی شده است موضوعات به صورت عملی، ارایه و بررسی شود.
به منظور قرار گرفتن در لیست اطلاع رسانی می توانید در این قسمت ثبت نام کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.