اپلیکیشن

تلفن همراه

September 17, 2017
16:12 یکشنبه، 26ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84951

قابلیت جدید گوگل مپ

گوگل قابلیت جدیدی را به نرم‌افزار نقشه گوگل افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد به نقشه محله‌های مختلف، ویدیو هم اضافه کنند.
 
57555901.jpg
شرکت گوگل (گوگل مپ) به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را در قسمت اطلاعات نرم افزار نقشه یا گوگل مپ خود ایجاد کرده است تا بدین وسیله کاربران بتوانند علاوه بر افزودن عکس و تصاویر، ویدیو هم ارسال کرده و منتشر کنند.
 
این قابلیت برای میلیون‌ها و شاید میلیاردها کاربری که از گوگل مپ برای رفت و آمدهای روزانه و یا مسافرت‌های خود استفاده می کنند، مفید و کاربردی به‌نظر می‌رسد چرا که بدین وسیله کاربران محلی می توانند با افزودن و انتشار ویدیوی مربوط به یک مکان خاص، به سایر کاربرانی که تا بحال به آنجا نرفته و اطلاعات زیادی راجع به مکان مربوطه ندارند، راهنمایی و کمک شایانی کنند.
 
کاربران محلی از این پس می توانند به بخش اطلاعات بیشتر گوگل مپ مراجعه کرده و درست همانند افزودن تصاویر، از گالری گوشی خود، ویدیوی مکان مربوطه را پیدا کرده و در گوگل مپ آپلود کنند.
 
این قابلیت جدید همچنین برای آن دسته از کاربرانی که به سفرهای ماجراجویانه داخلی و خارجی علاقمند هستند، خبر بسیار خوشایندی محسوب می‌شود چراکه از این پس قادر خواهند بود تا از نحوه رفتار، پوشش و سبک زندگی حقیقی مردم و همچنین ترافیک، رفت و آمد و وسایل حمل و نقل آن منطقه مطلع شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.