رگولاتوری

September 24, 2017
11:22 یکشنبه، 2ام مهرماه 1396
کد خبر: 85035

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اعلام کرد: رشد 100درصدی تعداد اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از رشد 100درصدی اعضای این سازمان و افزایش مشارکت  فعالان صنف طی سه سال اخیر خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام خبر فوق گفت: با افزایش اهمیت و کاربرد مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای و تلاش های دبیرخانه این سازمان در استان تهران، تعداد کل اعضا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران هم اکنون به 4هزار و 447 عضو حقیقی و حقوقی رسیده که این  تعداد نسبت به سال 93 از افزایش دو برابری حکایت دارد.
 
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با تاکید بر اینکه سیاست گذاری منسجم و اصلاح فرایند داخلی دبیرخانه سازمان در این دوره اهمیت و کارایی مجوز سازمان را افزایش داده، گفت: خوشبختانه فعالیت های مستمری که سازمان به منظور پیگیری و حل مشکلات مختلف اعضا در زمینه هایی همچون بیمه تامین اجتماعی و مالیات، معرفی نامه شهرداری و وام وجوه اداره شده و …. برای شرکت های رایانه ای انجام داد، موجب شد تا تعداد اعضا از 2604 عضو حقیقی و حقوقی در پایان شهریورماه 1393 با تلاش های مستمر دبیرخانه سازمان به 4هزار و 447 عضو در پایان شهریور1396 برسد که این رشد طی 13سال حیات سازمان بسیار قابل توجه است.
 
رضانژاد با تاکید بر افزایش چشم گیر تعداد برگه رای اعضای حقوقی و حقیقی سازمان گفت: تعداد برگه های رای شرکت ها در پایان شهریورماه سال 1393، دو هزار و 189 برگه رای بود که با توسعه فعالیت های دبیرخانه سازمان این رقم تا پایان31 شهریور 1396 با یک رشد قابل توجه  به 8644 برگه  رای رسیده است. در حال حاضر تعداد کل آرا اعضای سازمان در سه شاخه فعالیت به 10هزار و 146 برگه رای رسیده است.
 
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به مشارکت صنفی اعضا طی سه سال گذشته گفت:  زمانی که سازمان را در مهرماه 1393 تحویل گرفتیم در شرایطی بود که پس از گذشت 11سال از عمرش 2604 عضو حقیقی و حقوقی داشت. با به روزآوری ساختار و تلاش های مستمر دبیرخانه سازمان این تعداد هم اکنون به 4500 عضو تا این لحظه رسیده است.
 
به گفته رضانژاد فعالانی که ادعا دارند سازمان طی مدت اخیر منفعل بوده و فعالیتی نکرده کافی است به گزارش های مکتوب و مستند سازمان و تغییرات روبه جلوی ساختار آن که همگی در کتاب گزارش عملکرد سازمان درج شده، طی سه سال گذشته استناد کنند.
 
او در این رابطه ادامه داد: این عضویت و مشارکت داوطلبانه صنفی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان تنها به دلیل ارتقا جایگاه مجوز سازمان طی سه سال اخیر بوده است.
 
رضانژاد با اشاره به وضعیت  کنونی مشارکت و عضویت فعالان  فاوا در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: در حال حاضر این سازمان درشاخه شرکت ها دارای 2945 عضو، 987 کارشناس فاوا، 384 مشاور فاوا و 131 فروشگاه است.
 
لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران قصد دارد طی گزارش هایی در هفته های آتی دستاوردهای سازمان طی سه سال اخیر را منتشر کند و در این رابطه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات صاحب نظران با دیدگاه صنفی است.
 
 
 
 
 
.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.