اپلیکیشن

تلفن همراه

September 24, 2017
11:42 یکشنبه، 2ام مهرماه 1396
کد خبر: 85038

جشنواره متولد ایران به روایت آمار و معرفی بهترین اپ‌ها از دید کاربران شبکه‌های اجتماعی

بیش از یک میلیون و نهصد هزار نصب جدید در جشنوارۀ متولد ایران نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد.
دومین جشنواره کافه بازار در حمایت از بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی که «متولد ایران» نام گرفت از ۲۵ تا ۳۱مرداد امسال برگزار شد و بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیدۀ ایرانی  با هدف ارزش‌آفرینی و حمایت از تولید ملی، حمایت از ایده و خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی در صفحه اصلی بازار معرفی و برجسته شدند.
 
با حمایت توسعه دهندگان و همراهی گسترده آنها با این جشنواره، متولد ایران در شبکه‌های اجتماعی نیز با استقبال گستردۀ کاربران مواجه شد. بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران تولید شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را معرفی کردند که اسنپ، فروت کرفت، پیام‌رسان گپ، دیوار، دانرو، دیجی‌کالا، کوییز آو کینگز و اسنپ‌فود به عنوان محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی از دید کاربران شبکه های اجتماعی برگزیده و در صفحه اصلی بازار قرار گرفتند.
 
در جریان این حمایت، بیش از ۵۰۰۰بار از اپلیکیشن‌های ایرانی نام برده شد و بحث و تبادل نظر پیرامون صنعت ساخت اپلیکیشن و موبایل جریان پیدا کرد.
 
در این مدت صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده شد و محصولات شماری از پرتلاش‌ترین‌ها و خلاق‌ترین توسعه‌دهندگان برنامه و بازی‌ ایرانی در معرض دید بیش از ۳۴  میلیون کاربر کافه‌بازار قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.