فناوری اطلاعات

September 26, 2017
16:28 سه شنبه، 4ام مهرماه 1396
کد خبر: 85096

آغاز نمایشگاه ارتباطات و فناوری در کره جنوبی

کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۰۱۷ بعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علم و فناوری، از امروز در شهر بوسان کره جنوبی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
 
بر اساس گزارشی از وب سایت koreaherald، کنفرانس، نمایشگاه و همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی است که در عرصه فناوری ارتباطات هر چهار سال یکبار برگزار می شود. این رویداد به شرکت کنندگان این اجازه را می دهد تا بتوانند درباره مهم ترین مسائل روز جهان در زمینه علم و فناوری با هم به بحث و گفت‌وگو بپردازند و نیازهای کاربران را در سراسر جهان شناسایی کرده و مطابق آن، اقدام به طراحی و تولید وسائل جدید و مدرن ارتباطی کنند.
 
همایش و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۰۱۷ که در شهر بوسان کره جنوبی برگزار می شود، قرار است از امروز دوشنبه ( ۲۵ سپتامبر) آغاز بکار کرده و تا روز پنج شنبه ( ۲۸ سپتامبر) ادامه داشته باشد.
 
این رویداد یکی از فرصت‌های طلایی و درخشان برای شرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی و تجاری است چراکه بدین وسیله می توانند با سرمایه گذاران و شرکت های بزرگتر دیگری آشنا شده و با طرح ایده خود، محصولات و سهام خود را گسترش دهند و یا شرکای تجاری برای موسسه یا شرکت خود بیابند.
 
همچنین این رویداد به شرکت‌های محلی کوچک اجازه می دهد تا با گسترش و توسعه فعالیت های خود و تولید انبوه محصولاتشان، وارد بازار جهانی شده و کاربران و مشتریان بین المللی برای خود پیدا کنند.
 
این نمایشگاه که با دعوت از شرکتهای بزرگ و مطرح کره جنوبی و جهان در زمینه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، میزبان شرکتهای بزرگی از سراسر دنیا خواهد بود که فرصت مناسبی برای مؤسسات دانش‌بنیان، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی مرتبط در حوزه فناوری است تا برای تسریع و شتاب‌دهی به پیشرفتهای حوزه فناوری اطلاعات، هم‌راستا با بزرگترین کشورهای جهان و استفاده از تجربیات آنها گام بردارد.
 
هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه آشنایی و تبادل فناوریهای روز در حوزه اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شرکتهای داخلی، سرمایه‌گذاریهای کلان و شناساندن پیشرفتهای انجام شده در حوزه IT است.
 
کمیته برگزاری این رویداد بین المللی برآورد می کند حدود ۸۰۰۰ نفر از مقامات رسمی، متخصصان و کارشناسان دولتی، شرکت های تجاری و افراد دانشگاهی در این همایش شرکت کرده و حضور یابند. این کمیته همچنین پیش بینی کرده است که حدود ۴۰۰۰ نفر از شهروندان نیز بعنوان بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات دیدار کنند.
 
یکی از محورهای اصلی این رویداد چهار روزه همچنین دیدارها و نشست هایی است که قرار است میان یو یونگ مین، وزیر ارتباطات و فناوری کره جنوبی و وزیران مربوطه ۱۳ کشور آمریکای مرکزی و جنوبی نظیر آرژانتین و مکزیک برگزار شود. این دیدار و گفت‌وگوها به منظور گسترش همکاری ها در زمینه فناوری ارتباطات میان کره جنوبی و آمریکای لاتین صورت می گیرد.  
 
یو یونگ مین در مصاحبه ای عنوان کرده است: ما امیدواریم با بکارگیری علم و تکنولوژی به روز خود و پتانسیل کشورهای آمریکای لاتین، انقلابی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد کنیم.
 
در آمریکای مرکزی و جنوبی بالغ بر ۴۰۰ میلیون کاربر اینترنتی وجود دارد که این امر می تواند زمینه و بستر مناسبی برای شرکت های ارتباطی و تکنولوژی کره جنوبی فراهم بیاورد.
 
بطور کلی، می توان گفت که این رویداد میزبان وزیران، مقامات رسمی و شرکت های تجاری بالغ بر ۵۰ کشور جهان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.