تلفن همراه

گوشی

October 8, 2017
16:18 یکشنبه، 16ام مهرماه 1396
کد خبر: 85215

ارتقای ارزش برند Huawei به رتبه 70 در آخرین گزارش برترین برندهای جهانی Interbrand

Interbrand به عنوان یکی بزرگترین شرکت های مشاوره دنیا در حوزه برندینگ که هر ساله با ارزش گذاری برندها، لیست معتبری برای رده بندی آنها منتشر می کند، آخرین رده بندی برندهای در سال 2017 را منتشر کرد و شرکت هواوی در لیست به رتبه 70 ارتقا پیدا کرد که دو رتبه نسبت به سال 2016 بهبود پیدا کرده است. ارزش برند هواوی هم اکنون 6.6 میلیارد دلار تخمین زده می شود که نسبت به سال قبل 14 درصد رشد داشته است.
 
امسال سومین سالی است که هواوی در این لیست در حال رشد است و اولین برند چینی است که در این لیست از سال 2014 در لیست برترین برندهای دنیا قرار دارد.
 
شرکت Interbrandدر سال 1974 تاسیس شده و هم اکنون بزرگترین شرکت مشاوره برند دنیاست که با بیش از دو سوم شرکت های حاضر در لیست فورچون 100 کار می کند. لیست رده بندی بهترین برندهای منتشر شده توسط این شرکت یکی از معتبرترین لیست ها در این حوزه بوده و به عنوان اصلی ترین شاخص ارزش گذاری برندها شناخته می شود.
 
برندهای مرتبط با حوزه تکنولوژی در گزارش امسال هم بیشتر سهم از رده بندی 100 برند اول را به خود اختصاص داده اند. با توجه به گزارش Interbrand، هواوی با توسعه شبکه ها ارتباطات جهانی را به شکل قابل توجهی تسهیل کرده است و به همین علت هم این شرکت 14 درصد در حوزه ارزش برند در بین رقبای جهانی خود رشد یافته است.
 
دیگر دلیل این رشد، عملکرد خوب HUAWEI در حوزه تلفن همراه بوده است چراکه این شرکت موفق شده در نیمه اول سال 2017 بیش از 70 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند و این میزان نسبت به سال گذشته 20.6 درصد رشد را نشان می دهد که نسبت به متوسط رشد این صنعت بسیار بالاتر است. به علاوه سری های P و Mate گوشی های هواوی، رشدی قابل توجه در بازار گوشی های گران قیمت داشته اند و در این بازار به خوبی محبوب شده اند.
 
بر مبنای آمار IDC، هواوی در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا و بزرگترین تولید کننده در بازار چین در سه ماهه دوم 2017 ارزیابی شده است. سهم بازار جهانی این شرکت همچنین 11.3 درصد رشد پیدا کرده است و بر مبنای برخی گزارش ها هم اکنون هواوی سهم بازار اپل را هم به عنوان برند دوم دنیا مال خود کرده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.