رگولاتوری

October 11, 2017
16:26 چهارشنبه، 19ام مهرماه 1396
کد خبر: 85222

تمرکز ویژه ایران کیش روی پات در نیمه دوم سال ۹۶

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، شهره آقابابایی قائم‌مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش و مدیر پروژه پات با بیان این مطلب که محصول استراتژیک شرکت ایران کیش از نیمه دوم امسال، اپلیکیشن پات است افزود: «نرم‌افزار پرداخت پات از خردادماه امسال وارد فاز جدیدی از تکامل خود شده است که آغاز آن رونمایی از نسخه IOS این اپلیکیشن بود.»
 
او ادامه داد: «در همین راستا با مجوزی که از سوی بانک مرکزی صادر شد، امکان انتقال کارت به کارت از طریق این اپلیکشین برای پنج بانک مبدأ فراهم آمد که طی یک ماه آینده چندین بانک دیگر به آن اضافه می‌شود.»
 
آقابابایی با بیان اینکه در فاز جدید اپلیکیشن پات موفق‌ترین الگوهای داخلی و خارجی بررسی شده‌اند تا یک محصول متمایز ارائه شود به امکاناتی که به‌زودی طی دوماه آینده بر روی این نرم‌افزار راه‌اندازی می‌شود اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: «امکانات جدید آتی (چون پات سلامت و…) تاکنون در هیچ اپلیکیشن پرداختی نبوده است.»
 
قائم‌مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش همچنین با اشاره به امکاناتی که این نرم‌افزار درحال حاضر برای پذیرندگان ایران کیش ایجاد کرده است گفت: «ازاین‌پس پذیرندگان ایران کیش می‌توانند امور مربوط به خود و ارتباط با شرکت ایران کیش را از طریق اپلیکشین پات انجام دهند.»
 
مدیر پروژه پات افزود: «با توجه به این‌که کمپین پات در نیمه دوم امسال به‌طور ویژه گروه‌های خاصی از مخاطبان را در نظر گرفته است و قصد دارد با توجه به حال و هوای جام جهانی فوتبال، به شکل ویژه‌ای حال و هوای فوتبالی هم داشته باشد امکان پیش‌بینی مسابقات لیگ را هم در این اپلیکیشن فراهم کرده‌ایم. این در حالی است کاربران میزان امتیاز خود را نیز می‌توانند در نرم‌افزار مشاهده کنند.»
 
او گفت: «به‌زودی نوتیفیکیشن خارج برنامه (ارسال پیام) را نیز ارائه خواهیم کرد.»
 
آقابابایی با بیان اینکه در کمپین کفش طلایی ایران کیش برای دیدن مسابقات جام جهانی یک هواپیما مسافر رهسپار روسیه می‌شوند و یازده کفش طلا جایزه داده می‌شود افزود: «کاربران اپلیکیشن پات می‌توانند از هم‌اکنون با نصب این اپلیکیشن برای حضور در کمپین ایران کیش، امتیاز کسب کنند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.