سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 14, 2017
7:08 شنبه، 22ام مهرماه 1396
کد خبر: 85250

بسته حمایتی “صحا” از شرکتهای ایرانی حاضر در نمایشگاه جیتکس 2017

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه جیتکسGitex) 2017) دوبی امارات حمایت می‌کند.
 
با آغاز هفته فناوری در مرکز تجارت جهانی دوبی به عنوان بزرگترین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات درخاورمیانه، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) به عنوان یکی از صندوق‌های قدیمی حمایتی در نمایشگاه جیتکس 2017 حضور یافت.
 
نمایشگاه جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در خاورمیانه است که از سال 1981 میلادی، همه ساله در کشور امارات متحده عربی و شهر دوبی به عنوان یکی از مراکز عمده بهره‌برداری از فناوری‌های نوین و نوآوری پویا برگزار ‌می‌شود.
 
شرکت‌های ایرانی فعال در صنایع الکترونیک، چنانچه در مذاکرات خود با شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه جیتکس 2017 موفق به سرمایه‌گذاری مشترک (joint venture) شوند و یا برای محصولات تولیدی موفق به فراهم کردن زمینه‌های صادرات شوند، می‌توانند از تسهیلات با نرخ ترجیحی صحا بهره‌مند شوند.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی صحا، پیش از این هم بر اساس توافق صحا و اتاق بازرگانی ایران، شرکت‌های حوزه الکترونیک می‌توانستند جهت حضور در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در این نمایشگاه از تسهیلات ارزان قیمت صحا با نرخ زیر ۱۰ درصد استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.