اپراتورها

تلفن همراه

October 24, 2017
17:41 سه شنبه، 2ام آبانماه 1396
کد خبر: 85368

رونمایی از سرویس خط ویژه سازمانی در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷

همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ ، همراه اول سرویس خط وی‍‍ژه سازمانی را ارائه کرد.
 
به گزارش اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سرویس خط ویژه سازمانی یکی از سرویس‌ های پایه مرتبط با Unified Communication است، که از جذابیت خاصی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برخوردار است و از طریق ایجاد یک سیستم پاسخگویی تلفنی مبتنی بر بستر cloud تمامی نیازهای تلفنی این گونه شرکت‌ ها را پوشش می ‌دهد.
 
این  سرویس به کسب وکارها اجازه می‌ دهد با ثبت یک شماره در شبکه همراه اول به عنوان خط ویژه سازمانی،‌ تا ۶۴ شماره از خطوط فعلی کارکنان سازمان از هر اپراتوری به صورت همزمان پاسخگوی تماس ‌ها باشند. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت IVR این سرویس، کسب و کارها می ‌توانند به صورت تخصصی پاسخگوی تماس ها بوده و تماس ‌های مرتبط با هر بخش از کسب و کار خود را به تیم‌ های مرتبط داخلی ارجاع دهند. همچنین این راهکار می تواند همانند یک مرکز تماس کامل قابلیت کنترل و مدیریت کلیه تماس ها را در اختیار مدیران کسب و کارها و شرکت ها قرار دهد.
 
در واقع با استفاده از این سرویس سازمان ها می ‌توانند به سهولت از طریق پنل کاربری که در اختیار آنها قرار می گیرد کلیه تماس ‌های تلفنی کسب ‌و کار خود را مدیریت کنند. پاسخگویی هم زمان، امکان تعریف IVR های متعدد و عدم وابستگی سرویس به خطوط ثابت به کسب و کارها امکان پاسخگویی از هر زمان و مکان را داده منجر به کاهش تماس‌ های از دست رفته خواهد شد. قابلیت تفکیک تماس ‌های شخصی و کاری، حفظ محرمانگی شماره تلفن‌ های کارکنان سازمان، و تفکیک هزینه تماس ‌های شخصی و کاری از دیگر مزایای این سرویس است.
 
کاهش تماس ‌های از دست رفته،  قابلیت پاسخگویی از هر نقطه و هر زمان،  هزینه کمتر نسبت به سرویس ‌های مشابه به دلیل عدم نیاز به سرمایه گذاری اولیه، آسانی نصب، راه ‌اندازی و استفاده به دلیل عدم نیاز به نصب سخت افزار، قابلیت مدیریت تماس های سازمان از طریق پنل کاربری، تفکیک تماس های شخصی و کاری افراد سازمان، قابلیت انتقال تماس به خطوط فعلی افراد سازمان از تمامی اپراتورها و خطوط ثابت و حفظ محرمانگی شماره تلفن افراد سازمان در تماس‌ های خروجی برخی از مزایای این سرویس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.