سیستم‌عامل و نرم‌افزار

November 10, 2017
11:41 جمعه، 19ام آبانماه 1396
کد خبر: 85598

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شنبه افتتاح میشود

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در مصلای تهران در روز شنبه آینده، این نمایشگاه را بزرگ ترین گردهمایی فعالان تولید محتوای دیجیتال در کشور خواند.
 
سید مرتضی موسویان گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت های فعال با فعالیت های صورت گرفته در حوزه رسانه های دیجیتال از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.
 
 وی با بیان همزمانی برگزاری این نمایشگاه با هفته کتاب گفت: در چندسال گذشته نقش و اهمیت رسانه های دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانه ها در کنار رسانه های مکتوب وظیفه اطلاع رسانی صحیح و سریع به مردم را بر عهده دارند. به همین دلیل تقویت این رسانه ها و آشنا کردن بیشتر مردم با آنها ضرورتی انکارناپذیر دارد که این مهم یکی از اهداف نمایشگاه است.
 
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: از دیگر بخش های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه های ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشست های تخصصی درباره بخش های مختلف نمایشگاه است.
 
موسویان گفت: دو ماراتون تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) با حضور فعالان این بخش نیز از دیگر برنامه های یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال است.
 
وی برگزاری این نمایشگاه را بزرگ ترین رویداد در حوزه تولید محتوای دیجیتال در کشور خواند و گفت: این نمایشگاه در ۹ بخش  پایگاه های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها)  از  ساعت ۱۰ تا ۲۰  روز شنبه پذیرای بازدیدکنندگان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.