رسانه‌های اجتماعی

November 10, 2017
16:05 جمعه، 19ام آبانماه 1396
کد خبر: 85607

از امروز می توانید در توییتر نام کاربری طولانی تری داشته باشید

 
پس از محدودیت طول توییت ها که از 140 کاراکتر به 280 کاراکتر افزایش یافت، توییتر به تازگی تصمیم گرفته که محدودیت های قبلی خود روی طول عناوین کاربری را هم بردارد.
 
بنابر آخرین پست صفحه پشتیبانی توییتر، از امروز به بعد نام های کاربری در این شبکه اجتماعی می توانند تا سقف 50 کاراکتر را در بر بگیرند. این تغییر در شرایطی اتفاق افتاده که اعضای توییتر تا پیش از این، برای انتخاب نام کاربری تنها به 20 کاراکتر محدود بودند.
 
اما حالا که این محدودیت بیست کاراکتری برداشته شده، کاربران فرصت می یابند که در کنار کلمات از اموجی های بیشتری در نام کاربری خود استفاده کنند یا حتی یوزرنیم منحصر به فردی مثل Supercalifragilisticexpialidocious را برای خود برگزینند.
 
البته توجه داشته باشید که این محدودیت کاراکتر فقط برای نام پروفایل برداشته شده، نه یوزرنیم اصلی که با علامت @ در منشن ها به کار گرفته می شود. برای تغییر نام پروفایل، می توانید در اپلیکیشن توییتر گزینه Edit Profile را از سمت راست صفحه لمس کرده و سپس نام دلخواه تان را در فیلد خالی بنویسید.
 
به گزارش کاربران ظاهرا این تغییر از همین امروز در توییتر اعمال شده است. بنابراین اگر نام کاربری طولانی تری می خواهید، همین حالا می توانید برای این تغییر اقدام کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.