فناوری اطلاعات

گجت

November 22, 2017
22:44 چهارشنبه، 1ام آذرماه 1396
کد خبر: 85911

کامل‌ترین قفل دیجیتالی درب معرفی شد

شرکت "Gate Labs" یک قفل هوشمند برای منازل طراحی کرده که همه ویژگی‌های نمونه‌های قبل از خود را در بر گرفته است.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، ما قبل از این زنگ‌های ویدئویی را دیده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا از طریق یک اپلیکیشن در تلفن هوشمند خود، پشت درب خانه را ببینید.
 
ما همچنین قفل‌های هوشمند درب را دیده‌ایم که به شما اجازه کنترل دیجیتالی افراد مجاز به ورود به خانه را می‌دهد.
 
اکنون شرکت "Gate Labs" این دو دستگاه را در یک دستگاه در قالب"Gate Smart Lock" ترکیب کرده است.
 
این قفل دارای یک سیلندر محرک است که جایگزین قفل کنونی می‌شود. گفته می‌شود که عملیات تعویض فقط چند دقیقه با استفاده از دو پیچ‌گوشتی طول می‌کشد. سپس به شبکه وای-فای خانه متصل می‌شود.
 
هرگاه یک مهمان دکمه زنگ قفل را فشار می‌دهد و یا حتی اگر فقط به قفل نزدیک شود و ردیاب حرکتی آن را فشار دهد، از طریق اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما در هر کجا که باشید از آن مطلع خواهید شد.
 
 
سپس شما می‌توانید در یک مکالمه ویدئویی دو طرفه با شخص، با استفاده از دوربین داخلی، میکروفن و بلندگوی تعبیه شده در قفل صحبت کنید و از راه دور درب را باز کنید تا به آنها اجازه داده شود وارد شوند.
 
این قفل جدید ضمن دارا بودن یک درگاه کلید سنتی، دارای یک صفحه‌کلید LED عددی است که به کاربران امکان می‌دهد قفل درب را با استفاده از یک کد عبور باز کنند.
 
یک رمز عبور یک بار مصرف را می‌توان به افرادی مانند پیک موتوری فرستاد. در حالیکه کدهایی نیز می‌توان فرستاد که برای چندین روز متوالی برای کسانی مانند مهمانانی که چند روز به خانه رفت و آمد دارند مفید هستند.
 
اگر شما علاقه‌مند به "Gate Smart Lock" هستید، می‌توانید آن را با قیمت 349 دلار خریداری کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.