اپراتورها

تلفن همراه

December 1, 2017
21:52 جمعه، 10ام آذرماه 1396
کد خبر: 86124

آخرین وضعیت ارتباطی مناطق وقوع زلزله در استان کرمان

 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هم اکنون وضعیت شبکه ارتباطی کانون وقوع زلزله پایدار همراه با ترافیک است، گفت: هم اکنون حداکثر ظرفیت در سیستم های ارتباطی کانون وقوع زلزله امروز کرمان برقرار شده است و شبکه ارتباطی در دیگر روستاهای زلزله دیده نیز بدون مشکل مشغول به فعالیت است.
 
در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری امروز (جمعه) صبح در کرمان، مسعود الهامی مدیرکل ICT استان کرمان از روستای گورک کانون وقوع زلزله درباره آخرین وضعیت ارتباطی این منطقه بعد از وقوع زلزله به خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در همان دقایق ابتدایی وقوع زلزله به منطقه اعزام شدیم که علیرغم وقوع حادثه اما وضعیت ارتباطی در منطقه زلزله زده پایدار اما همراه با ترافیک بود. 
وی با اشاره به وقوع قطعی برق حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح امروز، افزود: در پی قطعی برق در منطقه، سیستم های ارتباطی بعد از اتمام شارژهای تامین برق، قطع شدند. اما با اتصال مجدد برق، سیستم های ارتباطی نیز در سرویس قرار گرفتند و هم اکنون نیز به صورت پایدار، فعال هستند. 
الهامی با بیان اینکه حداکثر ظرفیت در سایت پوشش دهنده مناطق زلزله زده ایجاد شده است، اظهار کرد: مانیتورینگ شبکه نشان می دهد که بعد از رسیدن نیروهای امدادی و نیاز ارتباطی اهالی منطقه، شبکه های ارتباطی مناطق زلزله زده اگرچه پایدار هستند اما با ترافیک روبرو هستند. ضمن اینکه ارتباطات ثابت منطقه بدون هیچ قطعی و مشکلی برقرار است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان درباره وضعیت ارتباطی دیگر مناطق زلزله زده خاطر نشان کرد: در 25 روستای دیگر زلزله زده وضعیت ارتباطی با خوبی به فعالیت خود ادامه می دهد.
بنابه این گزارش، روستای گورک کانون وقوع زلزله امروز (جمعه) صبح استان کرمان بود که در ۷۵ کیلومتری شهر کرمان قرار دارد
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.