تلفن همراه

گوشی

December 4, 2017
17:16 دوشنبه، 13ام آذرماه 1396
کد خبر: 86209

نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی Mi Mix 3 شیائومی

 
در اواخر سال ۲۰۱۶، شیائومی Mi Mix را عرضه کرد: یک گوشی فوق العاده با طراحی خیره کننده کم حاشیه، با ویژگی هایی که در حال حاضر در Galaxy Note 8، LG V30 و iPhone X دیده می شود. می توان گفت که شیائومی یکی از پیشگامان انقلاب گوشی های تمام صفحه است که در حال حاضر صنعت گوشی های هوشمند را شگفت زده می کند، این ویژگی چند ماه بعد توسط Mi Mix 2 که به بازار عرضه شد، دنبال می شد. امروز تصاویر واقعی گوشی Mi Mix 3 شیائومی در اینترنت قرار گرفت.
 
 
با توجه به تصویر، این گوشی از یک صفحه نمایش واقعی تمام صفحه استفاده می کند، که دارای وضوح بالا با رزولوشن ۴K و اندازه ی ۶٫۱۵ اینچ است، نسبت صفحه نمایش به حاشیه در Mi Mix 3 واقعا نزدیک به ۱۰۰٪ رسیده است، صفحه نمایش کامل در بازار گوشی های هوشمند تاثیر زیادی خواهد داشت.
 
 
شیائومی همیشه بخاطر عملکرد خود شناخته شده است، این پیکربندی همچنان قوی خواهد بود. گوشی Mi Mix 3 در سال آینده با قدرتمندترین اسنپ دراگون کوالکام ۸۴۵ و پردازنده ای با ۶ گیگابایت رم و سه نسخه از حافظه داخلی( ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت) عرضه خواهد شد.
 
 
بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی Mi Mix 3 دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با ۴ زوم اپتیکال است. این بار دوربین جلو در وسط بالای صفحه قرار خواهد گرفت، این پیشرفتی است که ممکن است برای بهبود اثر Selfie مفید باشد.
علاوه بر این، دوربین عقب یک دوربین دوگانه ۲۲ مگاپیکسلی می باشد که از ۶ زوم اپتیکال و سنسور ثبات تصویر سونی، پشتیبانی می کند.
 
 
رسانه های خارجی گفته اند که Mi Mix 3 همچنان از بدنه سرامیکی استفاده خواهد کرد که شارژ بی سیم بر روی آن کار نمی کند. اما شما می توانید مطمئن باشید که Mi7 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.
 
انتظار میرود Mi MIX 3 در پایان سه ماهه سوم سال آینده یا شاید حتی در سه ماهه چهارم عرضه شود و این گوشی، فبلت پرچمدار شیائومی در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
 
منبع: igeekphone.com
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.