تلفن همراه

گوشی

December 4, 2017
17:18 دوشنبه، 13ام آذرماه 1396
کد خبر: 86210

Mi 7 شیائومی شگفت انگیز به نظر می رسد!

این یک راز نیست که Snapdragon 845 در بهترین گوشی های هوشمند در آغاز سال ۲۰۱۸ ظاهر خواهد شد. به احتمال زیاد، گلکسی S9 سامسونگ اولین گوشی ای است که با این تراشه وارد بازار خواهد شد. اما مانند سال گذشته، شیائومی Mi 7 باید اولین گوشی در چین باشد. اگر چه هیچ چیز در مورد پیکربندی و ظاهر Mi 7 گفته نشده است، اما برخی از مفروضات را می توان به آسانی فهمید. به طور مثال، هیچکس شک ندارد که این گوشی با یک طراحی تمام صفحه و دوربین خوب ظاهر خواهد شد. اما چگونه دقیقا به نظر خواهد رسید و چه مشخصاتی خواهد داشت، هنوز ناشناخته است. برای انجام برخی از شفاف سازی ها در این راستا، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا نگاهی به برخی از شایعه ها و لیستی از ویژگی هایی که در مورد Mi 7 منتشر شده، بیاندازید. 
 
 
با توجه به منبع، گوشی Mi 7 شیائومی دارای یک بدنه شیشه ای و یک قاب استیل ضد زنگ می باشد. این گوشی از یک نمایشگر فول اسکرین ۱۸:۹ با اندازه ۵٫۸ اینچ، پشتیبانی می کند. به همین دلیل شرکت سعی می کند از سایز صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی مرسوم، برای پرچمدار Mi سالانه خود، استفاده نکند. علاوه بر این، فریم مشکی اطراف صفحه نمایش باید بیش از حد باریک باشد. همانطور که برای قسمت پایینی آن باریکتر از قسمت بالایی که دارای سنسور، بلندگو و دوربین جلو است، می باشد. شایعه شده است که این گوشی از یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می کند و با Gorilla Glass 5 پوشیده شده است.
 
 
تراشه Snapdragon 845 باید یکی از نقاط فروش این گوشی باشد. بنابراین Mi 7 شیائومی یکی از سریعترین دستگاههای جهان است. بجز این، تراشه با گزینه های حافظه ۶ + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ + ۲۵۶ گیگابایت، بدون هیچ گونه قابلیت گسترش، منتشر خواهد شد. Mi 7 همچنین دارای یک باتری ۳۹۵۰mAh است و از سیم کارت دوگانه پشتیبانی می کند. البته که دارای MIUI9 در حال اجرا بر روی آندروید ۸٫۰ Oreo می باشد.
 
 
گوشی های هوشمند خط Mi شیائومی همیشه با عملکرد خوب دوربین خود شناخته شده اند. این ویژگی برای Mi 5S Plus و Mi 6 شیائومی صادق بود. همچنین توجه داشته باشید نباید Mi Note 3 که دارای بهترین دوربین گوشی شرکت است، فراموش شود. در مورد Mi 7 شیائومی، این سنت باید ادامه یابد. بدین ترتیب، این گوشی یک دوربین دوتایی ۱۹ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 و ۴x زوم اپتیکال خواهد داشت. برای گرفتن عکس های بهتر در شرایط کم نور باید یک فلاش LED دوگانه دو رنگ داشته باشد. گفته می شود که دوربین دیگری با سنسور ۱۶ مگاپیکسل در جلو قرار دارد.
 
 
اگر تمام شایعات مذکور درست باشد و Mi 7 شیائومی چیزهای مشترک زیادی با این شایعات داشته باشد، آیفون X و گلکسی S9 سامسونگ باید به رقابت شدیدی با این پرچمدار یپردازند.
 
 
منبع: gizchina.com
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.