تلفن همراه

گوشی

December 9, 2017
9:28 شنبه، 18ام آذرماه 1396
کد خبر: 86305

گوشی گران‌قیمت ال‌جی با بدنه سرامیکی

جی اس ام : ال‌جی قصد دارد هفته آینده گوشی +V۳۰ را رسما معرفی کند اما این غول تکنولوژی حالا در اقدامی غافلگیرانه یک نسخه سرامیکی و گران از V۳۰ را در کره جنوبی معرفی کرده است.
 
این گوشی از آی‌فون ۱۰ هم گران‌تر است و تنها ۳۰۰ دستگاه از آن تولید می‌شود. در حالی که مشتاقانه منتظر معرفی گوشی ال‌جی +V۳۰ در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در هند هستیم، این غول تکنولوژی از یک نسخه سطح بالا و لاکچری پرچمدار V۳۰ در کره جنوبی رونمایی کرد. این گوشی تازه LG Signature Edition نام دارد. مشخصات فنی و ویژگی‌های V۳۰ Signature Edition تقریبا شبیه نسخه اصلی آن است؛ البته نمی‌توان برخی از تفاوت‌های چشمگیر آنها را هم نادیده گرفت. ظاهرا پنل پشتی این نسخه تازه در مقایسه با پنل شیشه‌ای نسخه استاندارد از جنس سرامیک زیرکونیوم ساخته شده و در مقابل خراش هم مقاوم‌تر است.
 
علاوه بر این، گوشی Signature Edition به ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است در حالی که نسخه اصلی آن از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این نسخه تازه همچنین قرار است در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شود. کمپانی ال‌جی اعلام کرده که تولید نسخه Signature Edition بسیار محدود است و تنها به تعداد ۳۰۰ دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
این تعداد در مقابل سایر نسخه‌های محدود دستگاه‌های هوشمند دیگر سازندگان هم بسیار اندک به نظر می‌رسد و ظاهرا علاقه‌مندان به تهیه این نسخه باید آن را به محض عرضه تهیه کنند. ال‌جی همچنین قصد دارد نام برخی از خریداران خوش‌شانس این گوشی را روی پنل پشتی دستگاهشان حک کند. خریداران نسخه Signature Edition همچنین دو هدفون Bang & Olufsen سیمی و بلوتوثی را به همراه دستگاهشان به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. کمپانی ال‌جی اعلام کرده است که فروش این نسخه تازه از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود و حدس می‌زنیم که از ۲۷ دسامبر احتمالا شاهد عرضه گوشی مذکور خواهیم بود. گوشی  V۳۰ Signature Edition قرار است به قیمت ۱۸۲۰ دلار به فروش برسد. این رقم حتی از قیمت آی‌فون ۱۰ اپل هم بیشتر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.