تلفن همراه

گوشی

December 13, 2017
14:03 چهارشنبه، 22ام آذرماه 1396
کد خبر: 86424

نگاهی به قابلیت‌های نوت 8 سامسونگ/ کارهای بزرگ‌تر، بازی‌های بیشتر

شرکت سامسونگ با ارائه گوشی گلکسی S8 خود تحولی را در دنیای طراحی گوشی‌های هوشمند آغاز کرد و اکنون پرچمدار جدید این برند یعنی گلکسی نوت 8 تجلی جدیدی از همان تحول است.
به گزارش ایستنا از روابط عمومی سامسونگ در ایران، این تحول در طراحی با ترکیب کاربردهای معنادار در صفحه نمایشگری بزرگ و بدون مرز ایجاد شده است که به کاربران امکان می‌دهد بیشتر ببینند، بیشتر کار و بیشتر بازی کنند. افزایش بخش قابل مشاهده صفحه نمایش در کنار تقویت قابلیت‌های سرگرمی و بهتر شدن امکان مولتی‌تسکینگ باعث می‌شود گلکسی نوت 8 به گوشی ایده‌آل برای کسانی تبدیل شود که به دنبال کارهایی بزرگتر در زندگی و شغل خود هستند.
تجربه دیداری کاملا جدید
صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۳ اینچی این گوشی با کیفیت Quad HD+، تجربه‌ای کاملا جدید از سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به آنکه ۸۳ درصد قسمت جلویی نوت 8 را صفحه نمایش تشکیل داده و تصویر را با نسبت ۱۸.۵:۹ پیش چشم بیننده قرار می‌دهد، کاربر تجربه دیداری کاملا فراگیری را با این گوشی خواهد داشت. 
نسبت تصویر جدید این گوشی باعث می‌شود تا تصاویری که با نسبت ۲۱:۹ فیلمبرداری شده‌اند، به صورت کامل صفحه نمایش آن را پر کرده و در نتیجه سطح دید کاربر در مقایسه با نوت ۵ تا ۱۴ درصد افزایش پیدا کند. اعطای تاییدیه MOBILE HDR PREMIUM توسط مجمع UHD Alliance به گوشی نوت 8 ثابت کرد کاربران این گوشی می‌توانند فیلم‌ها را دقیقا با همان رنگ و کنتراستی تماشا کنند که تولیدکنندگان آنها مدنظر داشته‌اند. تجربه بازی روی این گوشی هم به یمن افزایش سطح دید و عملکرد قدرتمند نوت 8 تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده است. 
افزایش توان مولتی‌تسکینگ 
نمایشگر بدون مرز این گوشی علاوه بر ارائه تجربه دیداری سینمایی، امکان مولتی‌تسکینگ را برای کاربران تقویت کرده و این یعنی انجام چند کار به صورت همزمان نه تنها ساده‌تر بلکه هوشمندتر می‌شود. 
مدت‌هاست که امکان باز کردن چند پنجره روی صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ فراهم شده است. با این روش کاربران می‌توانند چند کار را روی صفحه‌‌ای واحد تکمیل کنند. اما اکنون و با ارائه قابلیت جدید App Pair در گلکسی نوت 8، کاربران می‌توانند برنامه‌ها را به دلخواه خودشان روی پنل Edge با هم جفت کرده و سپس تنها با یک بار ضربه زدن هر دو برنامه را بصورت همزمان باز کنند. مثلا با این روش وقتی در سفر هستید، می‌توانید برنامه‌های موسیقی و مسیریابی را بصورت همزمان باز کرده و یا برنامه پخش ویدیو و پیام‌رسان را فعال کرده و هم‌زمان با صحبت با دوستان‌تان، جدیدترین موسیقی‌ها را هم گوش کنید. 
قابلیت Snap Window گوشی گلکسی نوت 8 هم به کاربر امکان می‌دهد بخشی معین از اپلیکیشن را بالای صفحه پین کرده و کارتان را روی بقیه صفحه ادامه دهید. این قابلیت بویژه برای اطلاع سریع از داده‌های مهمی مانند قیمت سهام و تیتر جدیدترین اخبار جذابیت دارد. 
گلکسی نوت 8 سامسونگ توازنی است هوشمندانه میان قابلیت‌های HDR و بهترین نسبت دید در تماشای فیلم، و نیاز به سطح نمایش بزرگتر با قابلیت‌های بیشتر، در نتیجه این گوشی بهترین گزینه برای برآورده کردن تمامی نیازهای کاری و بازی هر کسی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.