تلفن همراه

گوشی

December 27, 2017
14:22 چهارشنبه، 6ام دیماه 1396
کد خبر: 86800

عرضه آیفون ایکس به علت کاهش استقبال کاهش می‌‌یابد

در حالی که پیش بینی می‌شد استقبال از آیفون ایکس با فرارسیدن تعطیلات کریسمس بیش از گذشته شود، اما این اتفاق نیفتاده است.
به گزارش بلومبرگ، این روزها مدیران ارشد اپل چندان به خاطر فرارسیدن فصل تعطیلات کریسمس خوشحال نیستند، زیرا تحلیل گران می گویند خرید این گوشی قرار نیست رونق فوق العاده ای بگیرد و در سه ماهه اول سال 2018 بازار تقاضای فوق العاده ای برای گوشی یادشده نخواهد داشت.
 
همزمان با اوج فصل خرید کریسمس نشانه های عدم استقبال گسترده از گوشی آیفون ایکس پدیدار شده و بررسی های موسسه Sinolink Securities حاکیست میزان عرضه آیفون ایکس در سه ماهه اول سال 2018 به 35 میلیون واحد گوشی می رسد که 10 میلیون واحد گوشی کمتر از پیش بینی های قبلی است.
 
Sinolink Securities بر این باور است که بعد از موج اولیه تقاضا برای خرید آیفون ایکس، حالا بازار نگران آن است که این تقاضا ادامه نیابد. به نظر می رسد مهم ترین علت عدم استقبال گسترده از آیفون ایکس قیمت بالای آن باشد که به 1000 دلار می رسد و این در حالی است که برخی رقبای چینی اپل گوشی های باکیفیتی را با قیمت های کمتر در بازار کشورهایی همچون هند و چین عرضه کرده اند.
 
اعلام این اخبار به ضرر شرکت های آسیایی همکار اپل نیز تمام شده و باعث شده ارزش سهام تعدادی از آنها در شرق آسیا چند درصدی سقوط کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.