فناوری

January 10, 2018
13:19 چهارشنبه، 20ام دیماه 1396
کد خبر: 87135

CES 2018/ اسپیکرهای کامپیوتر ریزر نومو، صدا را به شکل طبیعی پخش می‌کنند

صدا جزئی کلیدی از بازی است و ریزر مجموعه جدیدی از اسپیکرهای باکیفیت را به گیمرهایی که نمی‌خواهند هدست بگذارند پیشنهاد می‌کند. اسپیکر جدید نومو برای گیمرها طراحی شده است و صدای واضح و فیلترنشده‌ای را با جداسازی عمدی استریو ارائه می‌کند. بسیاری از سیستم‌های اسپیکر  در تلاش برای تولید صدای بلندتر، کمی از کانال چپ استریو را با راست (و برعکس) ادغام می‌کنند؛ اما وقتی در حال بازی هستید که در آن صداها از جهات خاصی پخش می‌شوند، این مورد قابلیت شنیداری شما را به هم می‌ریزد. اسپیکرهای نومو ریزر به هیچ وجه صوتی را که دریافت می‌کنند به این صورت ادغام نمی‌کنند و امواج صوتی را همانطور که دریافت کرده‌‌اند پخش می‌کنند.

اسپیکرهای کامپیوتر ریزر نومو، صدا را به شکل طبیعی پخش می‌کنند

سه مدل از این اسپیکر وجود دارد: Nommo Chroma ,Nommo و Nommo Pro.

مدل پایه‌ی اسپیکر نومو ساده است. این اسپیکر شامل یک جفت درایور فیبر شیشه‌ای ۳ اینچی همراه پورت‌های باس در عقب و ورودی ۳.۵ میلی‌متری است. این مدل پایه ۹۹.۹۹ دلاری صدایی باکیفیت ارائه می‌کند و طراحی شیکی دارد. در این مدل، اسپیکرهای استوانه‌ای سیاه‌رنگ چند سانتی‌متر بالاتر از پایه قرار گرفته‌اند.

مدل بعدی اسپیکر نومو، ریزر نومو کروما است. در نومو کروما، درایورها و ضمائم دقیقا مثل مدل نومو هستند و نورهای آر‌جی‌بی کرومای نماد ریزر، در پایه‌ی استند اسپیکر به چشم می‌خورند. این اسپیکر برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به درگاه یو‌اس‌بی تأمین می‌کند. این اتصال یو‌اس‌بی می‌تواند به‌عنوان مبدل دیجیتال به آنالوگ داخلی برای بهبود کیفیت صوت نیز عمل کند. قیمت اسپیکر ریزر نومو کروما، ۱۴۹.۹۹ دلار است.

اگر صدای تأثیرگذاری می‌خواهید، ریزر نومو پرو برای شما درست شده است. این اسپیکر طراحی مشابه مدل‌های پایین‌تر نومو دارد؛ اما به درایورهای اصلی ۳ اینچی با پوشش کولار مجهز که هر کدام یک توییتر گنبدی ابریشمی ۰.۸ اینچی دارند تا اطمینان حاصل شود که صداهای بلند، دقیق و واضح پخش می‌شوند. مورد جالب در این اسپیکر، سابووفری ۶ اینچی است که در قسمت پایین و در یک سیلندر سیاه بزرگ قرار گرفته است. این سیستم  THX است، گواهی صدای فراگیر مجازی دالبی و علاوه بر ورودی ۳.۵ میلی‌متری و پورت یو‌اس‌بی، ورودی‌های نوری و بلوتوث دارد و دارای نورپردازی کروما است. قیمت نومو پرو همانطور که از یک اسپیکر سطح بالا انتظار می‌رود، بالا است و به ۴۹۹.۹۹ دلار می‌رسد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.