بازی

February 3, 2018
16:50 شنبه، 14ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87734

ماوس بازی های رایانه ای به دسته بازی تبدیل می شوند

به تازگی ماوسی مخصوص بازی رایانه ای ساخته شده که قابلیت های یک جوی استیک و دستگاه کنترل را نیز در خود دارد.

دسته های بازی یا جوی استیک مدتی است که از رده خارج شده اند اما هنوز هم نسبت به موس های مخصوص بازی رایانه های چند ارجحیت کوچک دارند.

اما Lexip ۳D ماوسی خارق العاده است که ویژگی های یک ماوس معمولی را با دسته بازی و یک دستگاه کنترل ترکیب کرده و قدرتی خارق العاده دارد. Lexip ۳D دارای حسگر لیزری ADNS-۹۸۰۰ با حساسیت ۸۲۰۰dpi است. این ماوس علاوه بر قابلیت های معمول دارای دکمه های مختلف در کنار و بخش بالایی است.

نیمه رویی ماوس طوری ساخته شده تا در دو محور بالا/پایین و چپ/راست ۳۰ درجه بچرخد. این قابلیت همراه دو سرعت سنج می تواند بیش از ۳۰۰ هزار حرکت مختلف جوی استیک را انجام دهد.

برای کنترل این قسمت یک دسته کوچک آنالوگ در کنار ماوس در نظر گرفته شده است. این دسته کوچک می تواند بیش از ۹۰ هزار زاویه مختلف را ثبت کند و برای تکان دادن اسلحه ها و ذخایر در بازی رایانه ای کارآمد است.

تمام این موارد قابلیت شخصی سازی نیز دارند. در همین راستا کاربران می توانند وظایف مختلفی برای دسته ها و دکمه ها تعریف کنند یا حساسیت ماوس را تغییر دهند.

این ماوس هم اکنون در مرحله جمع آوری سرمایه در وب سایت کیک استارتر است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.