اپراتورها

February 4, 2018
18:33 یکشنبه، 15ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87771

ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی مختل می شود

ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان طی ۳ روز آینده با اختلال همراه است.
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی الغدیر، شهید توکلی، شهید زارعی، پاسداران و دکتر حسابی از امروز ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و در مراکز مخابراتی شهید لطیفی، سلمان فارسی و شهید باهنر از فردا ۱۶ بهمن آغاز می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳ در محدوده خیابانهای منصور، شهید ذوالفقاری، بزرگراه امام علی، بعثت و در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰ الی ۴۴۵۹ در محدوده اتوبان کرج، امام خمینی، تیر ۲، تختی به مدت ۳ روز اختلال دارد.

درهمین حال ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید زارعی با پیش شماره های ۴۴۱۰ الی ۴۴۱۴، ۴۴۱۶، ۴۴۱۷ در محدوده اتوبان حکیم، بلوار فردوس، بلوار الهام، شهید باکری به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره های ۲۲۵۴ الی ۲۲۵۹، ۲۲۷۶ الی ۲۲۷۹، ۲۶۶۵ در محدوده خیابانهای بنی فاطمه ، ساقدوش، بوستان هفتم تا نهم، صیاد شیرازی و در مرکز مخابرات دکتر حسابی ( مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰ الی ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹، ۳۹۶۱ در محدوده این مرکز مشترکان در ارتباط تلفنی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال مواجه اند.

از سوی دیگر با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۶۶۵، ۲۶۷۶ در محدوده بلوار فرحزادی، ارغوان غربی از فردا به مدت ۴۸ ساعت و در مرکز مخابرات شهید باهنر با پیش شماره های ۲۲۰۰، ۲۲۶۰، ۲۲۶۲ الی ۲۲۶۴، ۲۶۶۰، ۲۶۶۴ در محدوده خیابان های کلاهدوز، علیرضا اثنی عشری، صدف، مروارید، کاوه مهر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.   

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵، ۲۶۹۱ در محدوده میدان هروی، فرید و فرود به مدت ۳ روز آینده اختلال خواهد داشت.    

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.