فناوری‌های پوشیدنی

February 12, 2018
10:59 دوشنبه، 23ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87962

اپل واچ از ساعت‌های مشهور سوئیسی سبقت گرفت

اپل با ارائه ساعت‌های هوشمند خود، عنوان بزرگترین سازنده ساعت در جهان را به خود اختصاص داد.

شاید بسیاری اپل را برای گوشی‌های هوشمند آیفون بشناسند و فکر کنند بزرگترین و موفق‌ترین محصولی که این شرکت تکنولوژی آمریکایی تاکنون طراحی و تولید کرده، نیز همان گوشی‌های هوشمند آیفون است اما جالب است بدانید که ساعت‌های هوشمند اپل ( اپل واچ ) از زمانی که برای نخستین بار رونمایی و عرضه شده‌اند تاکنون به یکی از موفق‌ترین محصولات اپل تبدیل شده و موجب شدند این شرکت با پشت سرگذاشتن قرن‌ها و سالها تجربه سازندگان مشهور سوئیسی تولید ساعت، در صدر فهرست‌برترین و بزرگترین سازندگان  ساعت در جهان قرار بگیرد.

اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی توانست به فروشی بسیار بیشتری از ساعت‌های برندهای مشهوری همچون رولکس، امگا و و سواچ دست یابد. این آمار که توسط موسسه تحقیقاتی و تحلیلگران صنعتی کانالیز بدست آمده است، حاکی است که میزان فروش اپل واچ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، حدود هشت میلیون دستگاه در جهان بوده است که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا و استرالیا بیشترین استقبال را از این محصول جدید و جذاب کرده‌اند.

حالا با انتشار این آمار، می‌توان به وضوح دریافت که اپل اکنون بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده و تولیدکننده ساعت در جهان است چراکه میزان فروش اپل واچ از مجموع فروش بزرگترین و مشهورترین شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیسی نیز سبقت گرفته و این درحالیست که اپل تنها به مدت چهار سال است که وارد عرصه تولید ساعت شده اما مشهورترین سازندگان سوئیسی ساعت قرن‌هاست که در این زمینه مهارت پیدا کرده و فعالیت‌های موفقیت‌آمیزی داشته‌اند.

تیم کوک – مدیر عامل اپل – در این باره می‌گوید: سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ برای اپل بسیار خوب بود چراکه موجب افزایش درآمد دو برابری و دو رقمی شدن رشد فروش آن شد".

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.