آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

اینترنت و شبکه

رگولاتوری

February 12, 2018
16:01 دوشنبه، 23ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87986

فراخوان پژوهشی شرکت زیرساخت برای تحریک بازارهای ICT

شرکت ارتباطات زیرساخت فراخوان پژوهشی برای ارایه راهکارهایی برای تحریک بازارهای ICT داخلی و بین المللی منتشر کرد.

شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام نیاز پژوهشی خود در سامانه «عرضه و تقاضای پژوهش»، مدل توسعه و ارایه راهکارهایی را برای تحریک بازارهای ICT داخلی و بین المللی به پژوهشگران سپرد.
در بخشی از این فراخوان آمده است: بخش ICT یکی از بخش هایی است که اهداف بلندمدت و برنامه های مهمی برای توسعه آن ترسیم شده است و ظرفیت های مهمی نیز برای پذیرش سرمایه گذاری دارد که می توان به 5/2برابر شدن بازار ICT در قانون برنامه ششم در این خصوص پرداخت. بنابراین شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان بخش حاکمیتی در نظر دارد با شناسایی محرک های بازار داخلی و بین المللی و ارتقای پارامترهای کیفی و کمی و امنیت شبکه، فعالیت های خود را در حوزه ارایه سرویس های داخلی و بین المللی گسترش دهد.
سوالات اصلی پژوهش شامل این موارد است:
– عوامل توسعه کسب وکار و یافتن راهکارهای مناسب جهت حفظ و افزایش سهم بازار ICT داخلی چیست؟
– بازارهای بین المللی مناسب جهت ارایه سرویس های شرکت کدام است؟
– سرویس های قابل ارایه به بخش های مختلف بازارهای هدف کدامند؟
– الزامات، نیازمندی ها و نحوه ورود به هریک از بخش های بازار هدف چیست؟
– عوامل تحریک کننده هرکدام از بازارهای هدف کدامند و راهکار مناسب برای فعال کردن  آنها چیست؟
– راهکار اجرایی جهت ورود موفق و ارایه خدمات ICT در حوزه های داخلی و بین الملل چیست؟
تحقیقات و تجزیه تحلیل مشکلات و چالش های پیش روی شرکت در خصوص موضوع پروژه، انجام مطالعات تطبیقی و تحقیقات بین المللی درباره موضوع پروژه و تجزیه و تحلیل نتایج آن و ارایه راهکارهای جدید جهت روش های نوین ارایه خدمات در حوزه های داخلی و بین الملل از خدمات مورد انتظار این پروژه است.
بر اساس این گزارش تاریخ پایان دریافت پیشنهادات 25 بهمن ماه تعیین شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.