اپراتورها

تلفن همراه

February 21, 2018
12:07 چهارشنبه، 2ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88154

محسن بهداری سرپرست اپراتور موبایل کیش شد

در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن بهداری به عنوان سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که با حضور قائم مقام سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس هیات امنای اپراتور تله کیش برگزار شد داود کرمی ضمن تقدیر از خدمات فرهاد قربانی در طول مدت سرپرستی، با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن بهداری را به عنوان  سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد.
 
قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با اشاره به سیاست های دکتر انصاری لاری در خصوص تقویت ساختار مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با بکار گیری افراد متخصص و متبحر گفت: محسن بهداری با توجه به سوابق تحصیلی در رشته های مدیریتی و فنی و فعالیت های مدیریتی در شرکت های ارتباطی و تلفن همراه، از توانمندی ها و تجارب ارزشمندی برای رشد و توسعه اپراتور تلفن همراه کیش برخوردار است.
 
به گفته کرمی، تحلیل وضعیت بازار، بررسی سرویس ها و خدماتی که شرکت های فعال در حوزه ارتباطی به مشتریان ارائه می دهند در جهت دستیابی به تکنولوژی های نوین، تبیین برنامه جامع کاری در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و بهره گیری از طرح های نو آورانه و خلاقانه از موضوعاتی است که انتظار می رود به منظور ارتقاء خدمات رسانی اپراتور تله کیش و حضور در عرصه رقابت با دیگر اپراتورهای تلفن همراه مد نظر قرار گیرد.
 
گفتنی است محسن بهداری که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برق با گرایش رمز نگاری و مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه سوئد است پیش از این مدیرکل توسعه محصولات و خدمات اپراتور همراه اول بوده است.
 
وی سابقه فعالیت 18 ساله به عنوان مدیر در حوزه های توسعه محصولات شرکت همراه اول، پروژه نهایی سازی نیازمندی ها و تست سیستم ارتباط با مشتری، پروژه ترابر پذیری، مدیریت بخش محصولات و خدمات موبایل باند پهن، ریاست اداره نگهداری فنی اینترنت همراه اول و عضویت در هیات مدیره هاب شیراز را در کارنامه کاری خود دارد و مدیریت چندین پروژه را نیز در این اپراتور مطرح کشور بر عهده داشته است.
همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات فرهاد قربانی در طول مدت سرپرستی، وی طی حکمی به عنوان مشاور قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منصوب شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.