بازار سرمایه

March 6, 2018
23:05 سه شنبه، 15ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88525

برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های IT ایران در ارمنستان

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای نخستین بار از اول تا سوم تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ارمنستان در شهر ایروان برپا می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، از خدمات ویژه این نمایشگاه می توان به تأسیس و راه‌اندازی دفتر خدمات پشتیبانی مشارکت کنندگان، چاپ و توزیع کتاب نمایشگاه به سه زبان ارمنی روسی و گرجی و فراهم شدن امکان مشارکت اقساطی و مشارکت غیر حضوری اشاره کرد.
 
خدمات پشتیبانی مشارکت کنندگان در ایروان پایتخت ارمنستان راه‌اندازی می‌شود و به صورت دفتر نمایندگی تک تک مشارکت کنندگان عمل می‌کند. این دفتر به مدت یک سال به صورت رایگان به مشارکت کنندگان خدمات ارائه می دهد. اهم خدمات دفتر پشتیبانی شامل ارائه خدمات رفاهی و اقامت رایگان مشارکت کنندگان در سفرهای آتی، رصد فرصتهای کسب درآمد بازار ارمنستان (و کشورهای آسیای میانه) و اطلاع رسانی به مشارکت کنندگان و هماهنگی جلسات کاری در کشور ارمنستان می شود.
 
با برنامه ریزی‌های دقیق و تمهیدات اندیشیده شده نزدیک به 50 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد که شامل فعالان و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از کشورهای ارمنستان، گرجستان و روسیه می شود.
 
در کنار این نمایشگاه و به صورت همزمان جلساتی نیز با اتحادیه‌های مرتبط از جمهوری ارمنستان و گرجستان برگزار می‌شود که هم افزایی مناسبی را چه از جهت استقبال و چه از جهت فراهم سازی بستر تعاملات جدید به وجود می آورد.
 
از جمله محورهای مختلف این نمایشگاه می توان به دانش دیجیتال و محتوای الکترونیکی، پایگاه‌های اینترنتی و نشر دیجیتال، نرم افزارهای همراه و هوشمند، بازی و هنرهای دیجیتال،  کسب وکارهای نوپا و رسانه های اجتماعی اشاره کرد.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این نمایشگاه در اکسپو ایروان (محل نمایشگاههای بین‌المللی ارمنستان) در فضایی حدود 3 هزار مترمربع برگزار می‌شود و شرکتهای دانش بنیان از حمایت‌های تبلیغاتی ویژه ای برخوردار خواهند بود. هدف از حضور شرکتهای دانش‌بنیان، فراهم آوردن بستر توسعه صادرات و رصد فرصتهای کسب درآمد در این نمایشگاه بزرگ است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.