تلفن همراه

لوازم جانبی

March 12, 2018
12:41 دوشنبه، 21ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88789

زمان عرضه و قابلیت‌های جدید ایرپاد

 
 
اپل قصد دارد نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد خود را در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی با طراحی جدید و حذف نویز ارائه دهد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، موسسه تحقیقاتی و تحلیلی Barclays در تازه‌ترین گزارش خود درباره محصولات آینده اپل اعلام کرده است که نسل جدید هدفون های بی‌سیم اپل موسوم به ایرپاد در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی با قابلیت‌های جدیدتری عرضه و ارائه خواهند شد.
 
طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی این موسسه، ایرپادهای نسل دوم اپل ( Airpods ۲) در زمینه پخش صدا عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت چراکه اپل قصد دارد نویز و صداهای نامربوط و مزاحم را به طور کامل حذف کند تا کاربران بتوانند با کیفیت بالای صدا از موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرند.
 
تحلیلگران این موسسه همچنین برآورد کرده‌اند که فروش هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد در طول سال جاری ۲۰۱۸ میلادی افزایش بی‌سابقه‌ای داشته و به ۳۰ میلیون دستگاه رسیده است. اپل نخستین نسل از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ معرفی کرده بود اما زمان دقیق عرضه نسل دوم آن هنوز نامشخص است.
 
طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی بلومبرگ، احتمالا ایرپاد ۲ از دستیار صوتی و قابلیت Hey Siri و همچنین مقاومت در برابر قطرات آب و باران پشتیبانی خواهند کرد. با این حال این تحلیلگران چندان به عرضه زودهنگام ایرپاد ۲ امیدوار و خوشبین نیستند و براین باورند که دومین نسل از ایرپاد اپل تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی راهی بازار نخواهند شد. همچنین انتظار می‌رود قیمت ایرپادها اندکی کاهش یابد تا میزان فروش آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
 
اپل همچنین به صورت رسمی تایید و اعلام کرده است که کیس جدید هدفون‌های بی سیم ایرپاد با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به همراه یک پد ایرپاور عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.