تلفن همراه

گوشی

April 10, 2018
17:34 سه شنبه، 21ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89503

سامسونگ و تمام برندهای گوشی موبایل مشمول رجیستری شدند/ رجیستری به گام پایانی رسید

در آخرین مرحله اجرای طرح ثبت شناسه گوشی تلفن همراه تمامی برندهای باقی مانده گوشی از جمله سامسونگ مشمول طرح رجیستری شدند.
بنابر اعلام کمیته اجرای طرح رجیستری (ثبت شناسه) گوشی تلفن همراه، سامسونگ و تمامی نشان‌های تجاری تلفن همراه مشمول طرح رجیستری شدند.
 
این نشان های جدید علاوه بر سامسونگ شامل ZTE ،HTC ایسوس، CAT، لنوو، مایکروسافت و آلکاتل است.
 
پیش از این نیز گوشی‌های برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا، گوگل پیکسل ال‌جی، نوکیا و هواوی، تکنو، شیائومی، سونی به علاوه دو مدل گلکسی s9 و گلکسی s9 پلاس سامسونگ مشمول طرح رجیستری شده بودند.
 
دو روز پیش حمید رضا دهقانی نیا سخنگوی طرح ثبت شناسه گوشی تلفن همراه در تلویزیون اعلام کرده بود: اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت تمامی مدل‌های برند سامسونگ مشمول طرح ثبت شناسه گوشی تلفن همراه خواهند شد.
 
سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری ابتدای روز شنبه (ساعت 00:00 بامداد) مورخ 1 اردیبهشت 97 مشمول طرح رجیستری خواهد شد. به فروشندگان توصیه شده تا در مهلت باقیمانده گوشی‌های موجود در فروشگاه خود که از مبادی قانونی وارد کشور نشده است را در اسرع وقت به ‌فروش رسانند.
 
کاربران اگر تلفن همراه با نشان تجاری سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری دارند و تلفن همراه آنها به هر دلیلی در چند ماه گذشته خاموش بوده است، لازم است تا قبل از زمان آغاز طرح، تلفن همراه خود را با قراردادن سیمکارت درون آن روشن کرده و حتی المقدور با آن تماس بگیرند یا پیامکی ارسال کنند.
در صورتیکه تلفن همراه دارای دو یا چند سیمکارت است، باید با قرار دادن سیمکارت درون همه شکاف‌ها (Slot)، نسبت به فعالسازی تلفن همراه خود اقدام کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.