تلفن همراه

گوشی

April 10, 2018
17:38 سه شنبه، 21ام فروردینماه 1397
کد خبر: 89506

رشد فروش تجهیزات Huawei در سال 2017

Huawei نتایج مالی خود را برای سال 2017 منتشر کرد و از رشد تجاری خود خبر داد. درآمد سالانه شرکت حدود 92.5 میلیارد بوده که  این مقدار نسبت به سال 2016 در حدود 15.7 درصد افزایش داشته است. همچنین  سود خالص این شرکت برابر7.3  میلیارد دلار که افزایش 28.1 درصد نسبت به سال قبل را تجربه میکند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی هواوی در ایران، در بخش CBG یا Consumer Business Group در هواوی که عهده دار تولید گوشی های هوشمند و تجهیزات همراه است، آمارهای جدید نشان می دهد نامهای تجاری Huawei و Honor  در بازارهای جهانی به سرعت به جلو حرکت میکنن و در سال 2017، Huawei مجموع 153 میلیون تلفن هوشمند با هر دو نام تجاری Huawei و Honor  صادر کرد و بهصورت سالیانه درآمد 36.4 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده که نسبت به سال قبل 31.9 درصد افزایش داشته و رشد یافته است.
 
ایجاد همکاری بین نام های تجاری Huawei و Honor
 
با توجه به ویژگی های نوآورانه و عملکرد فوق العاده، نام تجاری Huawei پیشرفتهای زیادی را در بازار تلفنهای هوشمند ایجاد کرد، مخاطبان گستردهای را جذب کرد و برای ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران خود تلاش زیادی کرد. 
 
محصولات پرچمدار Huawei، سری HUAWEI P و Mate، در میان مصرفکنندگان در سراسر جهان، باعث افزایش نفوذ Huawei در بازار جهانی شد. فروش مجموع دستگاههای HUAWEI P10 و HUAWEI Mate 9 بیش از 20 میلیون واحد بوده است.
 
سری HUAWEI nova و V برند Honor حضور خود را با ترکیبی چشمگیر از تکنولوژی و زیباییشناسی افزایش دادند. آنها در میان جوانان، موردتوجه قرار گرفتند و بهطور کلی بازخورد خوبی را دریافت کردند.
 
در یک سال گذشته  پیشرفت های سری G و Y و تعدادی از مدلهای Honor بسیار چشمگیر بود و ترکیبی جامع از عملکرد و قیمت در آنها منجر به رشد سریع و قابل توجه در بازار شد. تلفنهای هوشمند Huawei و Honor بیش از 10 درصد از سهم بازار جهانی را تأمین میکنند. Huawei در حال حاضر در میان سه سازنده برتر تلفن در جهان قرار گرفته است.
 
آگاهی کلی کاربران در جهان به برندبر مبنای شاخص Brand Awareness در Huawei از 81 درصد در سال 2016 به 86 درصد در سال 2017 افزایشیافته است.  همچنین در خارج از چین، آگاهی از نام تجاری از 64 درصد به 74 درصد افزایشیافته که بسیار حائز اهمیت است.
 
تعداد افرادی که برند هواوی را به یکی از گزینه های خرید خود در بازارهای خارج چین در نظر می گیرند 100 درصد افزایش یافته و هواوی برای اولین بار بین 3 برند اول این شاخص جای گرفته است.
 
بازار گوشی های پرچم دار هواوی هم از رونق بهتری برخوردار شده و هم اکنون در میان گوشی های بالاتر از 500 دلار سهم بازار 10 درصدی در اختیار دارد. 
 
سهم بازارHuawei  (شامل برند Honor) بزرگترین سهم بازار گوشیهای هوشمند در چین می باشد. همچنین هواوی با شاخص توصیه برند بالاترین مقام را در بازار چین در اختیار گرفت و در رده بندی C-NPS ارتقای چشمگیری یافت.
 
در اروپا، گوشیهای هوشمند Huawei توسط مصرفکنندگان بسیار بیشتری در کشورهای مختلف مانند آلمان، فنلاند، دانمارک، اسپانیا و ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت که این امر سهم این برند را بهبود قابل توجهی بخشید. هم اکنون Huawei برند دومی است که در این کشورها از سوی مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است. 
 
در آسیا و اقیانوسیه، Huawei پیشرفتهای جدیدی در ژاپن، مالزی و تایلند ایجاد کرد که در آن سهم بازار همچنان رشد میکند. در کشورهای کلیدی مانند ژاپن، تقاضا برای برند Huawei  دو برابر شده است.
 
در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا، تجارت گوشیهای هوشمند Huawei به طور پیوسته رشد پیدا کرد و سهم بازار آن افزایشی بیش از 15 درصد را تجربه کرد. در کشورهای کلیدی ازجمله امارات متحده عربی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، مکزیک و کلمبیا، Huawei در رده سوم قرارگرفته و شکاف میان Huawei و دو برند مطرح دیگر کمتر شده است. 
 
تلاش برای ایجاد تجربه کاربری بهتر
 
هواوی در سال 2017 تمرکز بالایی بر بهبود تجربه کاربری نمود و به همین قرینه سهم بازار و شاخص آگاهی برند این شرکت افزایش خوبی یافت. به علاوه ایجاد شاخصه های تکنولوژیک خلاقانه مثلاً سری HUAWEI Mate 10 همراه با  قابلیت های هوش مصنوعی یا AI در دوربین و بخش های مختلف، مدیریت باتری هوشمند، دستیارهای هوشمند و قابلیتهای بصری HiTouch عامل دیگری بود که توجه کاربران به این برند بیش از پیش جلب نمود. این موارد قسمتی از ارائه بهترین تجربه برای کاربر است که جابهجایی مرزهای تکنولوژی را در بر داشته است. EMUI 8.0 توانایی استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی را برای کاهش تأخیرهای اندروید دارد، تلفنهای قدرتمند که سریع به دنیا میآیند و سریع حرکت میکنند.
 
در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، بیش از 1400 مرکز سرویس در 105 کشور، نزدیک به 800 سرویس فروشگاهی بانام تجاری Huawei شروع بهکار کردند. فروشگاههای ما مجموعهای از خدمات تعمیر اساسی را ارائه میدهند. مصرفکنندگان میتوانند از فروشگاهها برای تعمیر بازدید کنند. خدمات ارزشافزوده مانند بیمه صفحهنمایش، ضمانت نامههای توسعهیافته و تجارت مجدد نیز در فروشگاههای ما موجود است.
 
خدمات آنلاین هواوی در حال حاضر در 111 کشور و مناطق در 65 زبان فعال بوده که خدماتی از طریق خط تلفن، اینترنت، رسانههای اجتماعی، ایمیل و موارد دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.