تلفن همراه

گوشی

May 17, 2018
15:34 پنجشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90753

S9 سامسونگ شکست خورد!

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فروش جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.
 
به گزارش ایسنا، با اینکه شرکت سامسونگ در ماه مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی عرضه گوشی هوشمند جدید و پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۹ را آغاز کرد اما برخلاف برآورد و انتظارش، شاهد میزان فروش بالایی نیست و این پرچمدار که بسیار شبیه به نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس ۸ است، موفقیت چندانی را نتوانسته بدست آورد.
 
تازه‌ترین آمارها نشان می دهد که فروش گلکسی اس ۹ در کره جنوبی، کشور میزبان و میهن سامسونگ، به تازگی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده و این امر می تواند شرکت سازنده آن را به شدت نگران کند چرا که این غول تکنولوژی کره ای قبل از معرفی و عرضه این محصول، انتظار داشت استقبال بی نظیری از آن شود به گونه ای که گوی رقابت و فروش را از نسل پیشین و قبل از خود یعنی اس ۸ هم برباید.
 
البته استقبال بسیار کم و فروش پایین فقط مختص این شرکت و این محصول نیست بلکه می توان گفت حدود یک سالی است که بازار گوشی های هوشمند و محصولات تکنولوژی به لبه پرتگاه و اشباع رسیده است و محصولات جدید دیگر پاسخ چندان متفاوتی به نیازهای کاربران و مشتریان نمی دهند. بنابراین در تمامی محصولات حوزه فناوری از جمه گوشی های هوشمند، این مساله به وضوح به چشم می خورد.
 
بسیاری از تحلیلگران مدت‌ها پیش به شرکت‌های تولیدکننده گوشی و محصولات تکنولوژی هشدار داده بودند که بازار گوشی‌های هوشمند به زودی اشباع خواهد شد. حالا با مرور مختصری بر آمار بدست آمده، به نظر می‌رسد این پیش‌بینی‌ها سرانجام به واقعیت پیوسته و درست از آب درآمده است.
 
کشور چین نیز که بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند و محصولات تکنولوژی در جهان به شمار می‌آید، حالا شاهد سقوط شدیدی در میزان خرید و فروش گوشی‌های هوشمند است به گونه‌ای که با توجه به جمعیت این کشور، آمار فروش این محصولات بسیار ناچیز و اندک شده است.
 
در حال حاضر پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در کره جنوبی گلکسی اس ۸ است و به نظر می رسد نسل بعدی آن، اس ۹، به رکورد بیشترین فروش برادر بزرگتر خود نخواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.