اپراتورها

March 4, 2005
17:57 جمعه، 14ام اسفندماه 1383
کد خبر: 643

علی‌رغم تاخیر در واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری، مجری جریمه نمی‌شود!

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: پس از تغییرات قرارداد ایرانسل، مذاکراتی با ترک‌ها داشتیم اما نظر رسمی باید پس از ابلاغ نظر شورای نگهبان اعلام شود.


“مسعود مقدس“ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسات اخیر با طرف ترک، تصریح کرد: تا زمانی‌که نظر شورای نگهبان اعلام نشود شرایط اپراتور دوم همانند سابق است.


وی ادامه داد: اگر تغییرات با همین چارچوب باشد می‌توان با طرف مقابل به توافق رسید و نظرات مقدماتی در جلسات مذکور مطرح شد.


معاون وزیر ارتباطات، همچنین در مورد نحوه‌ی برخورد مخابرات با مجری پروژه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری و جریمه آن‌ها به خاطر تاخیر در واگذاری‌ها، گفت: بحث مهم در این جریان، انجام به موقع یک پروژه‌ی ملی در کشور با مجموعه‌ی توانمند داخلی است.


وی ادامه داد: شرکت مخابرات ایران در راستای انجام پروژه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری با تمام قدرت تلاش کرد تا بخش خصوصی به تعهدات خود عمل کند.


وی افزود: انجام پروژه علی‌رغم تلاش‌هایی که از سوی بخش خصوصی انجام گرفت با تاخیر مواجه شد، اما سعی بر این است که از مطرح کردن بحث جریمه خودداری کنیم، زیرا شرایط فعلی به گونه‌ای نیست که با سست کردن مواضع طرف داخلی موجبات لطمه خوردن آن را فراهم کنیم.


وی، با تاکید بر اینکه بحث جریمه کردن مجری سیم‌کارت‌های اعتباری مطرح نمی‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مجمع و هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات را در مورد تاخیر ایجاد شده در واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری قانع کنیم تا طرف داخلی بتواند به تعهدات خود عمل کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.