July 20, 2006
0:30 پنجشنبه، 29ام تیرماه 1385
کد خبر: 5355

جلسه روسای شاخه های استانی انجمن ISPها در الکامپ۱۲ برگزار شد

عکس دسته جمعی روسای شاخه های استانی انجمن آی اس پی ها در غرفه انجمن در الکامپ دوازدهمICTna.ir – نشست روسای شاخه های استانی انجمن ISPها در محل غرفه دبیرخانه انجمن شرکت های اینترنتی واقع در سالن اختصاصی ISPها در دومین روز از دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ برگزار شد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در این نشست مسئولین شاخه های استانی انجمن شرکت های اینترنتی از کرج، استان فارس، اصفهان، یزد و گیلان و همچنین کمیته VoIP تهران و اصفهان شرکت داشتند.


به گزارش ایستنا در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با حضور ویژه و یکپارچه ISPها در الکامپ۱۲ و همچنین بررسی وضعیت برگزاری و تبادل نقطه نظرات روسای شاخه های استانی انجمن در نمایشگاه از جمله محورهای این نشست بود.


همچنین محورهای همایش بزرگ شرکت های اینترنتی که دروز شنبه از ساعت ۲ تا ۵ در محل سالن اجتماعات شماره یک نمایشگاه برگزار میشود مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


ضمنا مقرر شد تا بیانه ای از طرف شرکت های فعال و حاضرین در جلسه فوق برای تبیین بیشتر چالشهای پیش روی شرکت های ISP به رای حضار در مراسم گذاشته شود.


لازم به ذکر است که سخنرانان همایش بزرگ شرکت های اینترنتی آقایان دکتر لاریجانی -رئیس پژوهشکده دانشهای بنیادین-، دکتر صادق زاده -رئیس کمیته مخابرات مجلس-، حجه الاسلام دکتر حمید شهریاری -دبیر شورای عالی اطلاع رسانی- و مهندس محمود خسروی -معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- و مهندس جواد رادمان -مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات- خواهند بود.


مهندس علیرضا علمی -نایب رئیس انجمن شرکت های اینترنتی- در گفتگو با خبرنگار ایستنا اعلام کرد در پایان جلسه فوق  از کلیه مسئولین و خبرنگاران نشریات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر خواهد شد.

همچنین قرعه کشی ۲۰۰ خط ADSL و ۲۰ وام قرض الحسنه حج از سوی موسسه مالی و اعتباری مهر در بین حضار پایان بخش همایش بزرگ شرکت های ISP در الکامپ۱۲ ام خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.