اپراتورها

February 2, 2009
18:33 دوشنبه، 14ام بهمنماه 1387
کد خبر: 19243

اپراتور کیش به دنبال عرضه سیم کارت اعتباری است

مدیر مالی شرکت TelecommunicationKISH از ارایه سیم‌کارت اعتباری TKC و اتصال مشترکان این اپراتور به شبکه GPRS تا سه ماه آینده در جزیره کیش خبر داد و گفت: با اتصال به شبکه GPRS خدمات متنوعی از جمله امکان ارسال MMS برای مشترکان TKC که اپراتور بومی جزیره است فراهم خواهد شد.


به گزارش فناوران ابراهیم القیسی در گفت‌وگویی تعداد مشترکان تلفن همراه اپراتور TKC را 13 هزار نفر از اهالی ساکن جزیره اعلام کرد و گفت: سیم‌کارت‌های این اپراتور به واسطه سیستم رومینگ، امکان ارتباط با سراسر کشور و همچنین 52 کشور تحت رومینگ این شبکه را دارا هستند.وی گفت: شرکت «تله کامیونیکیشن» کیش از سال 79 با هدف ایجاد شبکه تلفن همراه و تامین اینترنت بی‌سیم در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده و یک قرارداد 15 ساله برای ارایه خدمات با سازمان منطقه آزاد کیش منعقد کرده است.به گفته القیسی  اپراتور TKS روی سیم‌کارت‌های 190 هزار تومانی دایمی خود خدماتی از قبیل مکالمه، پیام کوتاه و VMS را ارایه می‌دهد.مشترکان این اپراتور همچنین می‌توانند با ارایه درخواست و پرداخت هزینه ماهانه از امکانات اپراتور همراه اول مثل سرویس انتظار مکالمه، محدودیت مکالمه، انتقال مکالمه، Clip، Clir و فکس بهره‌مند شوند.وی یادآور شد: یکی از خدماتی که از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 6800 به مشترکان TKC ارایه می‌شود، دریافت هفت سرویس شامل دریافت صورتحساب قبض تلفن‌همراه، رمز موبایل، کد پرداخت الکترونیکی، دریافت اینترنت رایگان،  دریافت صورت‌حساب کارت اینترنت TKC و اطلاع از آخرین وضعیت جریمه خودرو مشترک است.مشترکان این اپراتور همچنین می‌توانند قبوض تلفن همراه خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.القیسی با بیان اینکه شرکت «تله کامیونییکشن» با راه‌اندازی پورتال خود در نشانی www.TKCKish.ir خدمات متنوعی به مشترکانش ارایه می‌دهد گفت: از طریق پورتال، مشترکان TKC می‌توانند بدون استفاده از تلفن همراه خود به سایر مشترکان این اپراتور پیام کوتاه بفرستند.همچنین از طریق پورتال، امکان خرید اعتبار اینترنت با استفاده از کارت‌های بانکی و پرداخت الکترونیکی قبض تلفن همراه هم فراهم شده است.


وی ضمن ابراز نارضایتی از نحوه برگزاری نمایشگاه ITEX گفت: قرار بود در این نمایشگاه دست کم 30 شرکت بین‌المللی و سایر اپراتورها نیز حضور داشته باشند اما حتی یک شرکت خارجی هم به نمایشگاه نیامده است.القیسی افزود: شرکت TKC در کیش کاملا شناخته شده است و نیازی به تبلیغ و معرفی خود به دیگر شرکت‌های داخلی ندارد و فقط با هدف برقراری ارتباط با شرکت‌های خارجی در این جشنواره شرکت  کرده است که البته انتظارمان برآورده نشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.