اپراتورها

April 11, 2009
11:59 شنبه، 22ام فروردینماه 1388
کد خبر: 20071

تعداد مشترکان اپراتور کیش به 15 هزار نفر افزایش یافته است

یک مقام مسوول شرکت تله کامیونیکیشن کیش گفت: درحال حاضر تعداد مشترکان اپراتور کیش به 15 هزار نفر افزایش یافته است.


“گودرز گودرزی” در گفت و گو با آژانس خبری تلفن همراه (همنا) افزود: سیم کارت های اپراتور TKC به قیمت 190 هزار تومان به روز واگذار می شوند.
وی اظهار داشت: اپراتور کیش با 20 آنتن BTS تمام سطح جزیره کیش را تحت پوشش قرار داده است و 80 درصد ساکنان این جزیره تحت پوشش خدمات TKC قرار دارند.
به گفته گودرزی، TKC نخستین اپراتور تلفن همراه کشور است که قبل از شروع فعالیت همراه اول، کار خود را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: TKC براساس قرارداد فیمابین منطقه آزاد کیش و شرکت تله کامیونیکیشن کیش کار خود را آغاز کرده و درحال حاضر علاوه بر تلفن همراه، سرویس دهی در حوزه خدمات اینترنت بی سیم را نیز بر عهده دارد.
به گفته این مقام مسوول، TKC درحاضر با اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و تالیا در جزیره کیش رومینگ دارد و قرارداد رومینگ آن با کشورهای خارجی نیز به 50 کشور رسیده است.
گودرزی با اشاره به اینکه قبل از ورود ایرانسل و تالیا 100 درصد منطقه جزیره کیش تحت پوشش TKC قرار داشت، گفت: امور مشترکان سایر اپراتورها در جزیره فعال نیست و خدمات پس از فروش آنها نیز در حد صفر است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.