September 26, 2009
12:15 شنبه، 4ام مهرماه 1388
کد خبر: 23199

صابرفیضی: بهره وری در مخابرات به سرعت رشد می کند

ICTna.ir – پس از کامل شدن روند خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران، بهره وری در این شرکت به شدت رشد خواهد کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) مهندس صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از خصوصی سازی، دریافتی کارکنان به درآمد شرکت گره خواهد خورد.
وی افزود: به همین دلیل، مدیریت هزینه های زائد توسط خود کارکنان صورت خواهد گرفت و همین امر موجب افزایش بهره وری در مجموعه شرکت مخابرات ایران می شود.
وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر و به منظور کسب درآمد بیشتر، کارکنان بیش از پیش به دنبال کسب رضایت مشتری خواهند بود و همین امر موجب ارایه روان تر و بهتر سرویس به مشترکان خواهد شد.
صابر فیضی با بیان این مطلب که با خصوصی شدن مخابرات، بیت المال نیز سود خواهد برد، تصریح کرد: تلاش کارکنان در جهت ایجاد بهره وری و کسب رضایت مشتری موجب افزایش درآمد شرکت شده و از آنجایی که مطابق پروانه می بایست 30 درصد درآمد به خزانه واریز شود، در نتیجه بیت المال نیز سود خواهد برد.
وی ادامه داد: معتقدیم موارد مطرح شده پس از گذشت شش ماه از خصوصی مخابرات محقق خواهد شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پس از نهایی شدن خصوصی سازی در این شرکت، قوانین و مقررات بعضاً دست و پاگیر نیز حذف شده و مسوولان امکان تصمیم گیری سریعتر برای امور مختلف را خواهند داشت.
وی تأکید کرد: این امر موجب خواهد شد تا امکان ارایه سرویس های متنوع و متناسب با تکنولوژی روز فراهم شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.