باندپهن سیار

November 2, 2010
16:25 سه شنبه، 11ام آبانماه 1389
کد خبر: 30794

وبسایت خبری مبین نت از اخطار جدی مدیرعامل این شرکت به هوواوی خبرداد

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت با توجه به تاخیرات غیر قابل قبول از سوی هوواوی در صورت رفع نشدن مشکلات تا چند هفته آینده قطعا در چارچوب قرارداد برخوردی جدی با این شرکت انجام می شود.
 
محمد تقی خاکی، در گفت و گو با وبسایت خبری وایمکس نیوز با بیان این مطلب گفت: نبود برنامه ریزی صحیح توسط پیمانکار چینی “هوواوی”‌ موجب شده تا پیشرفت توسعه شبکه مبین نت با کندی مواجه شود که این موضوع اصلا قابل قبول نیست.
وی افزود: روز گذشته نیز مدیران ارشد این شرکت با حضور در ایران خواستار برگزاری جلسه بودند که به دلیل بدقولی‌های فراوان هوواوی تاکنون، بنده حاضر به حضور در آن جلسه نشدم.
وی بیان کرد: در متنی که توسط نماینده شرکت در آن جلسه از سوی مدیریت منعکس شد کاملا موضع شفاف و صریح خود را بیان کردیم و به همکاران چینی خود اخطار دادیم، در صورتی که تا چند هفته آینده مشکلات خود را برطرف نکنند قطعا برخوردی جدی حتی با جایگزین کردن پیمانکار جدید انجام خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت مبین نت در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی با پیمانکار چینی چیست، گفت: متاسفانه به رغم همکاری مناسب از سوی ما شرکت هوواوی در اجرای پروژه وایمکس از کارشناسانی استفاده کرده است که توان لازم برای تامین خواسته‌های ما را ندارند.
وی افزود: چندین بار در جلسات گوناگون این موارد را گوشزد کرده‌ایم و هم اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در صورت رفع نشدن مشکلات، مبین نت با مشکل مواجه می‌شود از همین رو در صورتی که هوواوی تا چند هفته آینده مشکلات خود را برطرف نکند قطعا برخوردی جدی براساس قرارداد فی‌مابین انجام خواهیم داد.
خاکی گفت: چنانچه با هوواوی در این مورد خاص به راهکاری مشترک نرسیم و آنها همچنان به بدقولی‌های خود ادامه دهند جزییات مشکلات مبین نت با هوواوی را در جلسه‌ای مشترک با رسانه‌ها مطرح خواهیم کرد.
خاکی در پاسخ به این سوال که آیا شبکه فعلی که کاربران در حال استفاده از آن هستند دارای مشکل است یا مشکل فعلی شما با هوواوی توسعه شبکه در سراسر کشور است،‌ گفت: چنانچه شبکه مبین نت مشکلی داشت اصلا اقدام به راه‌اندازی آن نمی‌کردیم و در حال حاضر آن دسته از مشترکان که از وایمکس مبین نت استفاده می‌کنند با هیچ مشکلی مواجه نیستند.
وی افزود: از آنجا که سهامداران مبین نت سرمایه‌گذاری سنگینی در این پروژه کرده‌اند قطعا به دنبال این هستند که هرچه سریع‌تر این پروژه به سوددهی برسد و مشکل ما با هوواوی بر سر توسعه سریع شبکه است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.