باندپهن سیار

November 6, 2010
13:04 شنبه، 15ام آبانماه 1389
کد خبر: 30853

گروه شرکتهای مخابرات ایران با 100 شرکت در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۰ حاضر میشود

ICTna.ir – مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از حضور 100 شرکت به طور متمرکز و تحت عنوان گروه شرکتهای مخابرات ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2010) خبر داد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از ستاد خبری گروه مخابرات ایران دکتر داوود زارعیان با بیان اینکه با تصویب مجمع عمومی مخابرات ایران ، مقرر شد تمامی شرکتهای گروه مخابرات ایران به صورت متمرکز تحت یک مدیریت واحد در نمایشگاه بین المللی تله کام حاضر شوند ، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران ، شرکتهای مخابرات استانی ، مخابرات استان تهران ، تالیا ، ارتباطات سیار ایران، مبین نت ، مبین ایران و آریا سل امسال در سالنهای 6 و 7 نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.


وی هدف از حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تله کام را معرفی توانمندی های گروه شرکتهای مخابرات ایران ، خدمات در حال ارائه و برنامه های آینده این شرکتها عنوان کرد و گفت: تعامل با سایر شرکتهای حاضر در نمایشگاه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاهها است.


زارعیان با بیان اینکه به شرکتهای زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران اجازه داده شده تا در صورت تمایل به شرکتهای همکار خود نیز در این سالن ها غرفه ای تخصیص دهند ، اضافه کرد: برخی از شرکتهای زیرمجموعه مخابرات امسال با چند گروه جدید خدماتی و آمو زشی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.


وی در همین حال از برگزاری کارگاهها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه شرکتهای مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه تله کام 2010 خبر داد و گفت: بزودی شرکتهای زیرمجموعه مخابرات برنامه های متنوع خود را برای ایام برپایی نمایشگاه اعلام می کنند که اطلاع رسانی می شود.


مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه امسال برای اولین بار از 5 شرکت مخابرات استانی نیز خواسته شده در نمایشگاه تله کام در سالن شرکت های مخابرات ایران حضور یابند و خدمات خود را به نمایش بگذارند ، تصریح کرد: فضایی نیز برای نشریات تخصصی حوزه مخابرات و اطلاع رسانی تعبیه شده که در صورت تمایل می توانند در این سالن غرفه داشته باشند.


زارعیان با بیان اینکه در نمایشگاه تله کام امسال شرکتهای زیرمجموعه مخابرات ایران سرویس های جدیدی را برای اولین بار عرضه خواهند کرد ، گفت: برخی از شرکتهایی که به نوعی با مخابرات ایران همکاری دارند نیز در سالن مخابرات ایران حضور خواهند داشت که از جمله آنها می توان به شرکتی که قرار است خدمات پیامک تلفن ثابت را عرضه کند اشاره کرد.


مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به فضای 3500 متری گروه شرکتهای مخابرات ایران در سالن 6 و 7 نمایشگاه تله کام که 22 تا 25 آیان ماه جاری برگزار می شود ، تصریح کرد: حضور حداقل 100 شرکت در سالن گروه شرکتهای مخابرات پیش بینی شده است.


وی ادامه داد: در غرفه شرکت مخابرات ایران نیز سرویس هایی همچون تلفن ثابت اعتباری ، NGN ، VOD و خصوصی سازی مطرح و معرفی خواهد شد. همچنین مسوولان مخابرات همه روزه در غرفه ها حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان و خبرنگاران باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.