September 3, 2011
15:43 شنبه، 12ام شهریورماه 1390
کد خبر: 36452

تبلت اسلایدر اسوس در ایران رونمایی شد


شرکت ویستا پخش رایانه بزرگترین نماینده رسمی ایسوس در ایران طی مراسمی رسمی تبلت جدید ایسوس موسوم به SliderSL10 را رونمایی کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این محصول که از اعضاء خانواده Eee Pad ایسوس محسوب می‌شود از لحاظ بصری دارای ویژگی‌هایی است که آن را در زمره محصولات خاصی قرار داده است. همانطور که از اسم اسلایدر برمی آید، این محصول قالبی کشویی دارد که با ترکیبی متقارن صفحه کلید فیزیکی خود را به نمایش می‌گذارد.

این محصول همچون برادر دیگرش Transformer، از پردازنده Tegra2 شرکت Nvidia با فرکانس کاری یک گیگا هرتز و یک گیگا بایت رم بهره می‌برد. سیستم‌عامل Slider نیز همچون دیگر تبلت‌های ایسوس اندروید می‌باشد با این تفاوت که نسخه ارتقاء یافته آن یعنی 2/3 است.


SL101 مجهز به یک صفحه نمایش 1/10 اینچی از نوع IPS است که از زوایه دید 178 درجه در تمام جهات برخوردار است.


در این مراسم رونمایی، کارشناسان فنی خبر از عرضه این محصول در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی دادند که قرار است ویژه بازار ایران همراه با درگاه USB نسخه 3 تولید شود.


همچنین این محصول مجهز به یک درگاه مینی HDMI، یک درگاه USB، کارت‌خوان میکرو  SD و دوربین های 5 مگاپیکسلی در پشت و 2/1 مگاپیکسلی در جلو می‌باشد.


این دستگاه با باتری 25 واتی و البته کیبورد فیزیکی تنها 960 گرم وزن دارد و مجهز به نرم‌افزار Polaris Office و امکان دسترسی به کتابخانه الکترونیکی است.


محصول یاد شده با قابلیت‌هایی همچون سینمای خانگی، بهره‌وری بالا و کاربری آسان تجربه‌ای جدید در استفاده از تبلت را ارائه می‌دهد.


لازم به ذکر است در خلال این مراسم به سه تن از خریداران محصولات ایسوس با پشتیبانی ویستا پخش رایانه 3 دستگاه خودرو پژو206 به قید قرعه اهدا شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.