December 25, 2011
14:23 یکشنبه، 4ام دیماه 1390
کد خبر: 38975

/باCES2012/ یک ابزار شبکه همه فن حریف از اسوس


یکی از خواسته های کاربران در هر رده محصولی، داشتن قطعه ای می‌باشد که تا حد ممکن تمامی نیاز های آن را برطرف نماید. این مسئله را می‌توان در تلفن‌های همراه، تلویزیون، تبلت و غیره مشاهده نمود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اما در خانواده محصولات شبکه نیز چنین محصولی ارائه شده است. که قابلیت حمل بسیار آسان را دارا می‌باشد. WL-330NG یکی از محصولات جدید خانواده شبکه ایسوس می‌باشد.

این محصول با اندازه جمع و جور خودش یک دنیا امکانات را در دل کوچک خود جا داده است و هر کاری از دستش برمی‌آید.
محصول جدیدی که ایسوس به بازار ارائه کرده است در اصل یک محصول شش کاره است.

این دستگاه با این ابعاد کوچک قادر است در نقش Hot Spot، Repeater، Router، Access Point، Ethernet Adapter و 3G Modem ایفای نقش کند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در سایت ایسوس این دستگاه مجهز به کارت شبکه بی‌سیم نسل n با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز است. آنتن این دستگاه دارای توان 2.6 دسی‌بل است که برای دستگاهی در این سطح کاملاً مناسب خواهد و فضای یک آپارتمان استاندارد امروزی را به خوبی پوشش می‌دهد. روی دستگاه چهار دیود نوری Power، LAN، Air و USB قرار دارد که با استفاده از آن کاربر می‌تواند از وضعیت دستگاه مطلع شود. ایسوس برای افزایش امنیت انتقال اطلاعات تنظیمات امنیتی خوبی را برای این محصول در نظر گرفته است که نمونه‌ای از ان استاندارد‌های رمزگذاری 64/128-bit WEP, WPA-PSK TKIP/AES, WPA2-PSK TKIP/AES اشاره کرد.

علاوه بر این یک پورت شبکه 100 مگا بیتی هم روی این دستگاه وجود دارد که امکان اتصال آن را به دستگاه‌هایی مانند مودم سیمی و کامپیوتر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات فراهم می‌کند.

توان مورد نیاز دستگاه به وسیله یک آداپتور 5 ولت دو آمپری تأمین می‌شود که در کنار اندازه کوچک ان امکان جابه‌جایی آسان این وسیله را در کیف نوت‌بوک به راحتی فراهم می‌کند. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی این غول کوچک رابط کاربری ساده و امکان تنظیم بی‌دردسر آن است که برای هر کسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.