April 16, 2012
11:58 دوشنبه، 28ام فروردینماه 1391
کد خبر: 41203

سامسونگ تولید گوشی‌های ویندوز فون ۸ را تایید کرد

چندی پیش، شایعه‌ای مبنی بر تولید ۳ گوشی جدید ویندوزی توسط سامسونگ در خبرگزاری‌های مختلف مطرح شد که احتمال انجام این موضوع را در نیمه دوم سال جاری میلادی می‌دادند. حالا سامسونگ تایوان، با تایید این مطلب، خبر از تولید گوشی مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون ۸ در ماه اکتبر ۲۰۱۲ توسط این شرکت را داد.


به گزارش وبلاگینا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ منتظر آماده شدن نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت است و قصد عرضه گوشی ویندوزی بر پایه نسخه تانگو را نخواهد داشت.


تولید گوشی‌هایی مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون ۸ مایکروسافت توسط سامسونگ، در کنار برندهای دیگری نظیر نوکیا و HTC می‌تواند نوید رقابت جدیدی را در عرصه سیستم‌های عامل موبایل در سال ۲۰۱۳ را بدهد. در حال حاضر اندروید با رشد سریع خود، سهم بزرگی از بازار کاربران را از آن خود کرده است و به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های برای این موضوع در نظر دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.