باندپهن سیار

June 18, 2012
9:09 دوشنبه، 29ام خردادماه 1391
کد خبر: 42650

پوشش هشتگرد توسط وایمکس ایرانسل، اعطای دقایق رایگان مکالمه و عرضه نیم‌بهای مودم‌ وایمکس به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث

ایرانسل از پوشش وایمکس شهر هشتگرد، اهدای دقایق رایگان مکالمه و عرضه نیم بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث رسول اکرم (ص) خبر داد.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با پیوستن هشتگرد به شبکه وایمکس ایرانسل، تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم از طریق وایمکس ایرانسل به 30 شهر رسید.


از سوی دیگر، ایرانسل به تمامی مشترکینی که در روزهای 29 و 30 خرداد 91 ثبت نام سیم کارت ایرانسل خود را تکمیل، مدارک شناسایی خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم کارت خویش برقرار کنند ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک ماهه اهدا می‌کند.
ضمن آنکه این دسته از مشترکین، از یک سیم کارت هدیه در بسته‌بندی ویژه سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل، یک آهنگ پیشواز رایگان، شارژ شگفت انگیز 25درصدی و همچنین 100کیلوبایت GPRS رایگان یک ماهه نیز بهره‌مند خواهند شد.


همچنین تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل نیز مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در تاریخ‌های 29 و 30 خرداد 91 نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.


در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت 499 هزار و 500 ریال عرضه خواهند شد و در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.


ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir ، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری، پرداخت با استفاده از خدمات شارژ الکترونیکی از طریق مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراجعه حضوری به شعب بانک های عامل امکان پذیر است.


بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در 30 شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد و مشهد مقدس ارائه می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.