اختلال مداوم وایمکس مبین نت مشترکین را کلافه کرده است
قدس آنلاین – هنگامه طاهری: سرویس اپراتور سراسری وایمکس مبین نت حدود دو ماه است دچار اخلال مداوم شده و این در حالی است که نه تنها تلفن روابط عمومی شرکت مذکور ، بلکه تلفنهای اعلام شده در سایت هم در خصوص علت عدم سرویس دهی به مشترکین پاسخگو نمی باشند.
به گزارش قدس آنلاین سایت مبین نت صرفا به عنوان اطلاع رسانی در سایت خود اعلام کرده به منظور توسعهی جغرافیایی و افزایش قابلیتهای زیرساختی شبکهی وایمکس مبیننت در سطح کشور، ممکن است دسترسی به اینترنت چند ساعت در شبانهروز با اختلال مواجه شود و این موضوع تا انتهای هفته به طول انجامد.
اما جالب اینجاست که تاریخ اطلاعیه مشخص نیست و معلوم نشده یک هفته ای که توسط گردانندگان سایت عنوان شده مربوط به کدام هفته است! البته یکی از مشترکین در همین خصوص به خبرنگار قدس آنلاین یاد آور می شود که حجم 12گیگابایت را برای مدت سه ماه مشترک شده اما سایت دو ماه است که با قطع و وصل مکرر مواجه است.
وی در اعتراض به این وضعیت خاطر نشان می کند که با توجه به مبلغ پرداختی بابت 12گیگابایت زمان استفاده وی رو به اتمام است ولی وی قادر به استفاده درست از وایمکس مبین نت نشده.
این در حالی است که مشترکین پس از اتمام زمان اشتراک مجبور به پرداخت مبلغی جدید و اشتراکی مجدد خواهند شد.
یکی دیگر از مشترکین که بابت اشتراک یک ساله با سرعت 512 ، 63 هزار تومان پرداخت کرده نیز از قطعی بیش از 24 ساعت در شبانه روز گلایه مند است.
مشترکی دیگر که به شدت از سرویس دهی مبین نت ناراضی است نیز اظهار میدارد: سال گذشته طرح بهاره مودم رایگان مبین نت را ثبت نام نمودم که حدود 160هزار تومان در آمد و امسال هم آن را با همان سرعت 512kb تمدید کردم با مبلغ 661500 ریال برای مدیت یکسال و حدود دو ماه است تمدید کردم. یعنی الان 14 ماه است از این سرویس استفاده می کنم ولی سال گذشته هم همین مشکلات قطعی سرویس و سرعت پایین را داشت.
با این وجود مبین نت در سایت خود به مشترکین اعلام کرده از مهمترین دغدغههای شرکت اش کسب رضایت مشترکین است!
یادآور می شویم رییس سازمان فناورى اطلاعات – اسفند سال گذشته در گفت و گو با ایسنا اظهار داشته بود نظارت برکیفیت سرویس دهندهاى اینترنت واینترانت یکى ازموضوعات مهم و در دست بررسى است.
وایمکس مبین نت در ایران رقیب وایمکس ایرانسل محسوب می شود.