June 24, 2012
16:42 یکشنبه، 4ام تیرماه 1391
کد خبر: 42822

اختلال مداوم وایمکس مبین نت مشترکین را کلافه کرده است

قدس آنلاین – هنگامه طاهری: سرویس اپراتور سراسری وایمکس مبین نت حدود دو ماه است دچار اخلال مداوم شده و این در حالی است که نه تنها تلفن روابط عمومی شرکت مذکور ، بلکه تلفنهای اعلام شده در سایت هم در خصوص علت عدم سرویس دهی به مشترکین پاسخگو نمی باشند.


به گزارش قدس آنلاین سایت مبین نت صرفا به عنوان اطلاع رسانی در سایت خود اعلام کرده به منظور توسعه‌ی جغرافیایی و افزایش قابلیت‌های زیرساختی شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در سطح کشور، ممکن است دسترسی به اینترنت چند ساعت در شبانه‌روز با اختلال مواجه شود و این موضوع تا انتهای هفته به طول انجامد.
اما جالب اینجاست که تاریخ اطلاعیه مشخص نیست و معلوم نشده یک هفته ای که توسط گردانندگان سایت عنوان شده مربوط به کدام هفته است! البته یکی از مشترکین در همین خصوص به خبرنگار قدس آنلاین یاد آور می شود که حجم 12گیگابایت را برای مدت سه ماه مشترک شده اما سایت دو ماه است که با قطع و وصل مکرر مواجه است.
وی در اعتراض به این وضعیت خاطر نشان می کند که با توجه به مبلغ پرداختی بابت 12گیگابایت زمان استفاده وی رو به اتمام است ولی وی قادر به استفاده درست از وایمکس مبین نت نشده.
این در حالی است که مشترکین پس از اتمام زمان اشتراک مجبور به پرداخت مبلغی جدید و اشتراکی مجدد خواهند شد.
یکی دیگر از مشترکین که بابت اشتراک یک ساله با سرعت 512 ، 63 هزار تومان پرداخت کرده نیز از قطعی بیش از 24 ساعت در شبانه روز گلایه مند است.
مشترکی دیگر که به شدت از سرویس دهی مبین نت ناراضی است نیز اظهار میدارد: سال گذشته طرح بهاره مودم رایگان مبین نت را ثبت نام نمودم که حدود 160هزار تومان در آمد و امسال هم آن را با همان سرعت 512kb تمدید کردم با مبلغ 661500 ریال برای مدیت یکسال و حدود دو ماه است تمدید کردم. یعنی الان 14 ماه است از این سرویس استفاده می کنم ولی سال گذشته هم همین مشکلات قطعی سرویس و سرعت پایین را داشت.
با این وجود مبین نت در سایت خود به مشترکین اعلام کرده از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت اش کسب رضایت مشترکین است!
یادآور می شویم رییس سازمان فناورى اطلاعات – اسفند سال گذشته در گفت و گو با ایسنا اظهار داشته بود نظارت برکیفیت سرویس دهندهاى اینترنت واینترانت یکى ازموضوعات مهم و در دست بررسى است.
وایمکس مبین نت در ایران رقیب وایمکس ایرانسل محسوب می شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.