اپراتورها

August 20, 2012
14:03 دوشنبه، 30ام مردادماه 1391
کد خبر: 43990

فروش ویژه سیم‌کارت‌های دیتای رایتل به مناسبت عید سعید فطر

به مناسبت عید سعید فطر، سیم‌کارت‌های دیتای رایتل با شرایط و هدایای ویژه به همراه بسته‌های متنوع مصرفی ارائه می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، در این طرح، متقاضیان با خرید هر یک از بسته‌های پایه و پیشرفته، حجمی معادل دو برابر میزان خریداری شده را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.
همچنین، برای علاقمندان به استفاده از مودم‌های نسل سوم رایتل، امکان خرید طرح ویژه، شامل سیم‌کارت به همراه مودم USB نیز فراهم شده است.
علاوه بر این، تمامی متقاضیانی که اقدام به خرید سیم‌کارت‌های دیتای ویژه عید سعید فطر کنند، تا پایان دوره سه ماهه بسته مربوطه، به ازای خرید هر بسته افزایشی، به همان اندازه حجم هدیه دریافت خواهند کرد.


جدول قیمت سیم‌کارت دیتا به همراه بسته‌های ویژه عید سعید فطر



























 
نام محصول نام بسته سرعت
Kbps
قیمت
(ریال)
هدیه
(حجم رایگان)
سیم کارت دیتا
به همراه مودم نسل سوم
پایه ی ۳GB سه ماهه ۱۲۸ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۳ گیگابایت
پیشرفته ۳GB سه ماهه ۵۱۲ ۱,۳۱۰,۰۰۰ ۳ گیگابایت
پیشرفته ۹GB سه ماهه ۵۱۲ ۱,۷۴۰,۰۰۰ ۹ گیگابایت


جدول قیمت سیم‌کارت دیتا به همراه مودم نسل سوم و بسته‌های ویژه عید سعید فطر





















 
حجم خرید
(گیگابایت)
حجم خریداری شده
(گیگابایت)
حجم هدیه
(گیگابایت)
سرعت
Kbps
قیمت
(ریال)
پایه ۱ ماهه۱۱۱۲۸۸۰,۰۰۰
پیشرفته ۱ ماهه۱۱۵۱۲۹۵,۰۰۰


تمامی قیمت‌ها بدون احتساب ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده هستند و ارائه سرعت‌های بیشتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه، تابع قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است.
حجم هدیه صرفا برای خریداران سیم‌کارت دیتا در طول فروش ویژه عید سعید فطر در نظر گرفته شده است و تا پایان دوره سه ماهه بسته مربوطه معتبر خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.