August 29, 2012
19:05 چهارشنبه، 8ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44177

نمایش آدرس براساس تلفن ثابت تماس گیرنده در اورژانس ۱۱۵اصفهان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: به دلیل خطاهایی مشاهده شده از سوی مردم در ارائه محل وقوع حوادث، برای نخستین بار در کشور، ساماندهی نمایش آدرس تلفن ثابت در اورژانس 115 اصفهان ایجاد شد.
 
به گزارش فارس نیوز از اصفهان، حمید اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اینکه در برخی از موارد، افراد به هنگام مواجه با حادثه حتی و اضطرابی که به آنها وارد می‌شود، در دادن آدرس محل حادثه دچار خطا می‌شوند و همین مسئله سبب شده که مأموران اورژانس 115 به دلیل آدرس‌های مبهم و غلط دیرتر از زمان موعد به محل حادثه برسند، این برنامه در اصفهان اجرایی شد.


وی با اشاره به اینکه متأسفانه مردم همچنان در ارائه‌ آدرس صحیح به مسئولان اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 دچار مشکل هستند، تاکید کرد: از عامه مردم تقاضا می‌شود در صورتی که آدرس درج شده بر روی قبض تلفن آنها دقیق نیست، از شرکت مخابرات بخواهند که آن‌را اصلاح کند.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از72 درصد از بار مأموریت‌های استان اصفهان بر روی دوش یک سوم پایگاه‌های استان است، عنوان کرد: در استان اصفهان، روزانه بیش از 3 هزار و 500 نفر با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی تماس می‌گیرند که 330 مورد از آنها منجر به مأموریت می‌شود و این در حالی است که از این تعداد، 240 مورد مربوط به شهر اصفهان با برخورداری از یک سوم پایگاه‌های استان است.


وی تعداد مأموریت‌های انجام شده از سوی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان را در سال 90 و پنج ماهه‌ گذشته‌ی سال جاری به ترتیب 135 هزار و 54 هزار و 417 مورد دانست و افزود: تکنسین‌های این مرکز در سال گذشته و 5 ماه ابتدای امسال به ترتیب به 47 و 19 هزار مأموریت امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی اعزام شدند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.