August 31, 2012
13:36 جمعه، 10ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44198

بنیانگذار فیس‌بوک دوباره سهمش را فروخت

یکی بنیانگذاران فیس‌بوک برای بار دوم 450 هزار سهم خود در این شرکت را فروخت.


به گزارش ایسنا داستین موسکویتز، بنیانگذار مشترک فیس‌بوک که چند سالی است از این شرکت جدا شده است دوباره به فروش 450 هزار سهم خود در این شرکت تازه وارد بورس شده اقدام کرد.


موسکویتز سهام خود را به قیمت هشت میلیون و 700 هزار دلار به فروش رساند و طبق روال پیشین در سه روز متوالی و در هر روز 150 هزار سهم خود را فروخت.


وی همچنان 130 میلیون سهم از سهام فیس‌بوک را در اختیار دارد.


موسکویتز این 450 هزار سهم را با قیمت‌های 19 تا 19.49 دلار در هر سهم به فروش رسانده است.


داستین موسکویتز هنگام آغاز به کار فیس‌بوک در سال 2004 با مارک زوکربرگ در دانشگاه هاروارد هم اتاقی بوده است. وی در سال 2008 از فیس‌بوک جدا شده و شرکت دیگری با نام آسانا راه‌اندازی کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.