September 1, 2012
17:01 شنبه، 11ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44216

اطلاعیه جامع مخابرات ایران برای آزمون استخدام شهریور۹۱

ثبت‌نام شوندگان آزمون استخدام مخابرات به صورت یکپارچه در روز جمعه 17 شهریورماه 91 در سراسر کشور آزمون خواهند داد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی ثبت‌‌ نام‌شوندگان آزمون استخدام مخابرات که موفق به دریافت کارت ورود به آزمون شده‌اند، به صورت یکپارچه در روز جمعه 17 شهریورماه 91 در سراسر کشور آزمون خواهند داد.


براساس آیین‌نامه آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ساعت شروع آزمون 9 روز 17 شهریورماه است. درهای حوزه‌ها 20 دقیقه قبل از شروع امتحان برای استقرار داوطلبان در محل تعیین‌شده باز و پنج دقیقه قبل از شروع امتحان پاسخ‌نامه‌ها تحویل داوطلبان می‌شود.


روابط عمومی مخابرات ایران از تمامی شرکت‌کنندگان درخواست کرد، ضمن مطابقت اطلاعات درج‌شده در پاسخ‌نامه با اطلاعات فردی خود از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.


همراه داشتن ماشین حساب و تلفن همراه به داخل حوزه امتحانی ممنوع است.


همچنین آن دسته از افرادی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام به نشانی www. Tci.ir تا تاریخ 12 شهریورماه نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.


هم‌چنین ثبت‌نام‌کنندگانی که مدارک آنها ناقص است، (اعم از عدم ارائه عکس پرسنلی، مخدوش‌بودن عکس پرسنلی، ناقص‌بودن اطلاعات سجلی و مشخصات فردی و …) می‌توانند برای رفع اشکالات موجود، با همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس 4*3 و پرینت کارت دریافت شده ورود به آزمون تا روز سه‌شنبه 14 شهریورماه به ادارات کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده ثبت‌نام خود اقدام کنند.


براساس همین گزارش، شرکت‌کنندگان در آزمون، برای رفع مشکلات احتمالی صدور کارت، می‌توانند از تاریخ 11 تا 16 شهریورماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام، اشکالات خود را برطرف کنند.


روابط عمومی مخابرات ایران به داوطلبان توصیه کرد که یک روز قبل از برگزاری آزمون، محل آزمون خود را براساس اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون خود شناسایی کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.