September 7, 2012
17:07 جمعه، 17ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44342

سامسونگ دو گوشی دوسیمکارت جدید Galaxy عرضه کرد

شرکت سامسونگ  در پی تمرکز بیشتر خود بر بازارهای اصلی مخابراتی جهان دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های Galaxy S Duos و Galaxy Y Duos Lite را وارد کشور هند کرد.


این دو گوشی هوشمند با نام‌های Galaxy S Duos S7562 و Galaxy Pocket Duos S5302 وارد بازار جهانی شده‌اند و کاربران استقبال قابل ملاحظه‌ای از آن‌ها کرده‌اند.



به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی Galaxy S Duos قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را دارد و برای آن پردازنده یک گیگاهرتزی ARM Cortex-A5 و پردازنده گرافیکی Adreno 200 در نظر گرفته شده است.


این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4 اینچی با کیفیت  WVGA TFT دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی، دوربین دوم VGA، رم 768 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و سیستم‌های ارتباطی پیشرفته اشاره کرد.


برای گوشی هوشمند Galaxy S Duos قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی 3G و HSPA در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند روی هر دو سیم‌کارت از مزایای آن بهره شوند. این گوشی هوشمند همچنین نسخه 4 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Ice Cream Sandwich را در خود جا داده است.



گوشی دیگر این شرکت Galaxy Y Duos Lite نام دارد که شامل نمایشگر لمسی 8/2 اینچی QVGA می‌شود و مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن پردازنده مرکزی 832 مگاهرتزی، دوربین 2 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 3 گیگابایتی، پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت و قابلیت اتصال به شبکه مخابراتی 3G در سیم‌کارت اول است این گوشی نیز شامل نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread می‌شود.


دو گوشی یاد شده به‌ترتیب با قیمت‌های 256 و 100 پوند در کشور هند فروخته می‌شوند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.