September 8, 2012
10:33 شنبه، 18ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44348

هدفون رنگارنگ ویژه گوشی‌های لومیا

دنیای‌اقتصاد- بالاخره جدیدترین گوشی‌های شرکت نوکیا در مراسمی در چهاشنبه گذشته معرفی و رونمایی شدند. 



به دنبال معرفی این گوشی‌های جدید این شرکت از محصول جدید و مشترکی با همکاری شرکت Monster رونمایی کرده است. این محصول جدید یک هدفون بی‌سیم و حرفه‌ای با نام Purity Pro است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
این هدفون بی‌سیم قابلیت پخش استریو را داشته و در رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید شده است تا با گوشی‌های رنگارنگ نوکیا لومیا هماهنگ شود. ویژگی جالب این هدفون این است که این دستگاه در کنار امکان بلوتوث از سیستم NFC هم برخوردار است و کاربران می‌توانند با استفاده از NFC و یا سیستم Pairing بلوتوث هدفون خود را به دستگاه مورد نظر متصل کنند. طول عمر باتری این هدفون در هر بار شارژ تا 24 ساعت می‌رسد تا به این ترتیب کاربران محدودیتی از نظر شارژ نداشته باشند. این هدفون همچنین از سیستم فعال حذف نویز هم بهره می‌برد.
بد نیست بدانید که این دو شرکت قبلا هم دو محصول Purity HD و Purity Stereo را به بازار عرضه کرده بودند. قیمت این هدفون جدید و جالب نسبتا بالا است و برای خرید آن باید 300 یورو بپردازید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.