September 8, 2012
18:00 شنبه، 18ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44362

سری جدید تلویزیون های سامسونگ معرفی شد

کمپانی سامسونگ به تازگی از تلویزیون سری EH5560 خود پرده برداری کرد. به گفته سامسونگ کاربران به لطف این تلویزیون میتوانند از کیفیت عالی تصویر با قیمتی مناسب بهره مند شوند. این سری جدید ، در مقایسه با بسیاری از تلویزیون های دیگر که از تکنولوژی LED بهره میبرند، از قیمت کمتری برخوردار است.



به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از نقطه نظر طراحی تلویزیون EH5560 از یک لبۀ بسیار باریک در اطراف صفحۀ اصلی خود بر خوردار است که ظاهری بسیار شیک و ساده به دستگاه بخشیده است. رابط کاربری این دستگاه از سری منو های قدیمی سامسونگ بهره میبرد؛ به لطف توضیحات واضحی که در این منو داده شده است شما به راحتی می توانید گزینه های مورد نظر خود را پیدا کنید و کنترل تلویزیون خود را در دست گیرید.


در زمینه کیفیت تصویر این تلویزیون با استفاده از تکنولوژیde-judder تصویری روان تر را به کاربر ارائه می دهد.این تکنولوژی در واقع یک سری فریم اضافی را در میان فریم های اصلی جای می دهد تا در نهایت تصویر بهتری مشاهده شود. از نظر Refresh Rate این دستگاه عدد 120 هرتز را نمایش می دهد و امتیاز Clear Motion آن برابر با 240 است که رقمی قابل قبول برای این سری از دستگاه ها است. در کنار تمام این تکنولوژی ها صفحه نمایش مات EH5560 مشاهده تصاویر را در نور بالای محیط بسیار راحت می کند.


این دستگاه یک پورت USBبرای پخش فایل های چند رسانه ای در اختیار شما قرار می دهد که به سادگی می توانید فیلم، موسیقی  و عکس را مستقیم بر روی تلویزیون پخش کنید. علاوه بر آن، دو پورت HDMI این امکان را به کاربر می دهد تا همزمان وسایل مختلفی مانند کامپیوتر و کنسول های بازی را به تلوزیون خود متصل نگه دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.