September 16, 2012
19:06 یکشنبه، 26ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44522

با Samsung MobilePrint به آسانی از اطلاعات موبایل خود پرینت بگیرید

با گسترش روز افزون گجت های قابل حمل مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها ، صاحبان مشاغل مختلف سعی می‌کنند تا حد امکان امور اداری خود را از طریق این وسایل انجام دهند. طبق آماری که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است بالغ بر ۴۷۰ میلیون تلفن هوشمند و حدود ۵۵ میلیون تبلت در جهان فروخته شده است که این خود نشان از رشد روزافزون این ایزارها در زندگی روزمره دارد.



به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) قابلیت این وسایل در انجام کارهای مختلف، مانند مطالعه مدارک، چک کردن ایمیل، برقراری ارتباطات تلفنی و … باعث شده است، تا بسیاری از مردان حوزه تجارت، زندگی پر مشغله خود را با این وسایل شریک شوند و بسیاری از کارهای خود را، زمانی که در حرکت هستند انجام دهند.
با وجود تمام ویژگی های این وسایل، کار با این گجت ها محدودیت هایی را نیز به همراه دارد. خواندن و تغییر دادن مطالب حجیم و هچنین مشاهده متن قرارداد های طولانی در صفحه کوچک تبلت ها و موبایل ها شاید بسیار دشوار باشد. در بسیاری از مواقع شما ترجیح می‌دهید تا تغییرات و توضیحات خود را بر روی صفحه چاپ شده قرارداد انجام دهید، و سپس ویرایشات لازمه را به منشی خود محول کنید. در بسیاری از مواقع نیز اسنادی مانند قرارداد ها حتما باید به چاپ برسند تا مورد امضای طرفین واقع شوند. اینجا است که یکی از مشکلات اصلی این گجت ها یعنی ضعف عملیات چاپ بروز می‌کند.
لازم به توضیح است تبلت ها و تلفن های هوشمند علی‌رغم پیشرفتی که در طی سالیان گذشته داشته اند ، اما اکثرا در پرینت گرفت فایل‌ها به شدت مشکل دارند. 

سامسونگ بعنوان بزرگ ترین تولید کننهد موبایلهای هوشمند در جهان و همچنین پیشرو در ساخت لیزرپرینتر ، برای حل این مشکل برنامه کاربردی رایگان Samsung MobilePrint را توصیه می‌کند.

شما به کمک این برنامه کاربردی می‌توانید به هر یک از پرینتر های بی‌سیم سامسونگ و یا پرینتر های سامسونگ که به یک شبکه بی‌سیم متصل هستند، وصل شوید و مدارک خود را پرینت بگیرید.
این برنامه کاربردی که برای سیستم عامل های اندروید و iOS تدارک دیده شده است به شما این اجازه را می‌دهد تا عکس‌ها ، ایمیل‌ها ، صفحات وب ، فایل‌های PDF و فایل های آفیس ( که فرمت بیش از ۹۴ درصد فایل های اداری موجود به شمار می‌رود ) را از طریق پرینتر خود به چاپ رسانید.
برنامه کاربردی های مشابه هیچ‌یک تنظیمات پرینتر را در اختیار شما قرار نمی‌دهند، در حالی که در Samsung MobilePrint شما می‌توانید بر روی کلیه تنظیمات پرینتر مانند تعداد کپی ، کاغذ استفاده شده ، نحوه مدیریت رنگ ها و … کنترل کامل داشته باشید.
به کمک این برنامه شما هیچ‌گونه احتیاجی به نصب درایور یا انجام تنظیمات شبکه ندارید، چرا که Samsung MobilePrint تمام کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد. شما تنها باید این برنامه کاربردی رایگان را با حجم ۶.۸۲ مگابایت برای اندروید و یا iOS خود دانلود نمایید.
 
یکی دیگر از ویژگی های این برنامه کاربردی امکان دریافت فایل های اسکن شده است .
اگر از یکی از پرینتر های چند کاره سامسونگ استفاده می‌کنید، این امکان را دارید تا فایل اسکن شده را مستقیما به تلفن هوشمند و یا تبلت خود منتقل کنید. در تنظیمات این بخش شما می‌تواند فرمت فایل دریافتی را از بین PDF ، JPG و PNG انتخاب نمایید و کنترل کاملی بر روی میزان کیفیت تصویر و سایز آن داشته باشید.
توجه داشته باشید که از طریق این برنامه شما همچنین می‌توانید فایل های خود را بر روی شبکه هایی مانند Dropbox ، Gmail ، Facebook ، Picasa و … به اشتراک گذارید.
 
در نهایت برنامه کاربردی Samsung MobiePrint با همرا ه کدام از پرینترهای وایرلس سامسونگ ، می‌تواند یکی از ضعف های تکنولوژی امروزه که در تبلت ها و تلفن های هوشمند به کار رفته است را بر طرف نماید و امکان چاپ فایل ها مختلف را از طریق این دستگاه ها برای کاربر بدون نیاز به هر گونه رابط فراهم نماید.
 
همچنین امکانات فوق‌العاده و راه‌ اندازی بسیار ساده این برنامه کاربردی آن را به یک برنامه بی‌نظیر در میان سایر رقبا تبدیل کرده است.
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.